Symbio po roce zase vyhrálo Digital v Young Lions

Duo Tomáš Hrábek a Václav Krbůšek ze Symbia zopakovalo své vítězství z loňského roku.

Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu vítěze své čtvrté, poslední kategorie. Kategorii Digital vyhrála dvojice Tomáš HrábekVáclav Krbůšek z agentury Symbio, loňští vítězové téže kategorie, která se tehdy ještě nazývala Cyber. Druhé místo nebylo uděleno, zato na třetím skončila dokonce tři soutěžní dua - Alžběta MatějůIvana Šeríková z agentury Greenlight, Jakub Šnorbert Pavla Umlaufová z agentury Blueberry a Dmitrij Umitsev a Michal Vokoun (Dark Side). Udělena byla i dvě čestná uznání, získaly je dvojice Markéta BrávkováDagmar Beníšková (Wunderman) a Roman BartošEva Thi Cao (Symbio), a jedno speciální ocenění od partnera soutěže Wavemaker za využití technologií a dat, to dostali Ondřej ŠrámekLukáš Jakoubek z Red Media.

Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo kampaní pomoci studentské organizaci AIESEC nabrat 300 nových členů.

Vítězné duo ze Symbia

Vítězné duo ze Symbia

Finální slajd vítězné práce od dua ze Symbia

Finální slajd vítězné práce od dua ze Symbia

Bronzové duo z Blueberry

Bronzové duo z Blueberry

Bronzové duo z Dark Side

Bronzové duo z Dark Side

Bronzové duo z Greenlightu

Bronzové duo z Greenlightu

Čestné uznání pro Symbio

Čestné uznání pro Symbio

Čestné uznání pro Wunderman

Čestné uznání pro Wunderman

Speciální cenu pro tým z Red Media předával Daniel Mansour z Wavemakeru

Speciální cenu pro tým z Red Media předával Daniel Mansour z Wavemakeru

Práce posuzovala porota, jíž předsedal Robert Haas (Symbio) a v níž zasedli i Petra Jankovičová (Triad Advertising), Daniel Mansour (Wavemaker), David Brada (Cream Prague, Dream Digital), Pavel Flégl (Bistro) a Honza Marcinek (Y&R).

Porota kategorie Digital

Porota kategorie Digital

V kategorii Media, vyhlášené v pondělí jako první, soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print, vyhlášené včera, 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR, vyhlášená v úterý, registrovala 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.