Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu vítěze své čtvrté, poslední kategorie. Kategorii Digital vyhrála dvojice Tomáš Hrábek a Václav Krbůšek z agentury Symbio, loňští vítězové téže kategorie, která se tehdy ještě nazývala Cyber. Druhé místo nebylo uděleno, zato na třetím skončila dokonce tři soutěžní dua - Alžběta Matějů a Ivana Šeríková z agentury Greenlight, Jakub Šnorbert a Pavla Umlaufová z agentury Blueberry a Dmitrij Umitsev a Michal Vokoun (Dark Side). Udělena byla i dvě čestná uznání, získaly je dvojice Markéta Brávková a Dagmar Beníšková (Wunderman) a Roman Bartoš a Eva Thi Cao (Symbio), a jedno speciální ocenění od partnera soutěže Wavemaker za využití technologií a dat, to dostali Ondřej Šrámek a Lukáš Jakoubek z Red Media.
Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo kampaní pomoci studentské organizaci AIESEC nabrat 300 nových členů.
Podívejte se na celý brief kategorie Digital
Práce posuzovala porota, jíž předsedal Robert Haas (Symbio) a v níž zasedli i Petra Jankovičová (Triad Advertising), Daniel Mansour (Wavemaker), David Brada (Cream Prague, Dream Digital), Pavel Flégl (Bistro) a Honza Marcinek (Y&R).
V kategorii Media, vyhlášené v pondělí jako první, soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print, vyhlášené včera, 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR, vyhlášená v úterý, registrovala 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
