Praha hostila dvě konference o sociálních sítích: ve středu LinkedIn Summit, ve čtvrtek Instameet.

Symbio pomáhá se strategiemi, i Deníku a Vlasty

Tomáš Hrábek

Tým stratégů Symbia vede Tomáš Hrábek

Do nového roku vstupuje agentura Symbio s novými klienty, o které se primárně postará strategický tým pod vedením Tomáše Hrábka. Po projektech pro Twisto, Riu či Lentilky, jimž Symbio dlouhodobě zajišťuje kromě kampaní i brandbuilding, přichází nové kontrakty se značkami Deník a Vlasta spadající pod vydavatelství Vltava Labe Media, CE.Energy či zážitkovou restaurací Výtopna.

Vltava Labe Media svěřilo Symbiu Deník, kterému pomůže s transformací v moderní regionální médium, a týdeník Vlasta, jehož vizí je zejména omlazení cílové skupiny. „Naším úkolem bude najít v příbězích Deníku a Vlasty ty nejsilnější a na nich postavit dlouhodobou komunikační strategii, jež bude důvěryhodná u relevantní cílové skupiny,” přibližuje Eva Cao Thi ze strategického týmu Symbia. Výtopna se Symbiem absolvovala v průběhu předchozích měsíců několik kreativních workshopů, na jejichž základě nyní vzniká Brand Story Book a Copy Guide.

Symbio v roce 2017 zahájilo proces přeměny z čistě digitální v plně integrovanou agenturu. “Za poslední roky se nám vcelku úspěšně podařilo zbavit nálepky ‘těch, co dělají weby’. Máme za sebou řadu kampaní a projektů přesahujících digitální svět a ve vztahu s klienty nám to skvěle funguje,” popisuje spoluzakladatel Symbia Robert Haas. „Celý přerod jsme podpořili rozhodnutím zformovat v agentuře silný strategický tým, který nám pomáhá líp porozumět potřebám stávajících klientů a nadchnout ke spolupráci klienty nové,” dodává.

„Dlouho jsme v agentuře naráželi na briefy, na nichž nás nebavilo pracovat. Najednou máme možnost se v nich vrtat, pokud vidíme, že brand nemá postavené silné základy. Budujeme značku od nuly, místo abychom klienta obsloužili jednorázovou a dlouhodobě neukotvenou kampaní a nezajímali se, k čemu je to dobré,” vysvětluje Tomáš Hrábek. Jím vedený strategický tým má v současnosti pět členů, kteří se vzájemně doplňují v oblastech brandingu, komunikačních strategií či mediálního plánování. Nejnovější posilou týmu je Filip Truhlář, který nastoupil do Symbia na začátku roku.

Největší přidanou hodnotu a konkurenční výhodu Symbio vidí ve vlastních inhouse odděleních, která strategickým výstupům dávají reálné obrysy v podobě konkrétních formátů či materiálů. Mezi ně patří produkce a postprodukce Symbiograf, social media tým, tým pro uživatelská rozhraní (UI) v Pardubicích, vlastní designéři uživatelské zkušenosti (UX), grafičtí designéři a vývojáři.