Agentura Symbio Digital zvítězila v tendru na digitální komunikaci značky Lentilky potravinářského koncernu Nestlé pro rok 2017. Vystřídá agenturu Dark Side, která se starala o digitální aktivity Lentilek čtyři roky. Account manažerka Darka Side Martina Žemličková, která měla na starosti některé digitální aktivity Lentilek, přešla do Makra.
Symbio coby nový digitální komunikační partner bude pro značku čočkových čokoládových bonbonů zajišťovat strategii i produkci na celý příští rok – konkrétně půjde o sociální média, eventy, produkci videí a obsahu. „Oslovil nás strategický přístup Symbia v kombinaci s exekučními nápady. Příští rok navíc oslavíme 110. výročí značky Lentilky, což je nádherná příležitost pro to být vidět,” říká brand manažerka Lentilek Andrea Chovanová.
Podle account manažerky Symbia Anny Řehákové jsou Lentilky už čtvrtou značkou z portfolia Nestlé, pro kterou začalo Symbio v letošním roce pracovat. „Na dohled“ jsou podle ní další dvě, jejichž jména zatím neuvedla. Symbio se kromě Lentilek stará už o KitKat, Margot a Carpathii.