
V hledí kosmonautovy helmy se zračí to, na co se zrovna dívá
Agentura Symbio nově pracuje pro síť multikin CineStar, pro níž buduje kompletně novou komunikační a vizuální identitu. Ta se postupně projevuje na formátech napříč online i offline prostředím - od znělek přes billboardy až po materiály v místě prodeje. Jednotícím prvkem je postava kosmonauta, který se stal vůbec prvním maskotem v osmnáctileté historii značky. CineStar si od změny komunikace slibuje lepší zapamatovatelnost brandu a vyšší počet diváků v kinech. „Chceme na lidi působit jednotně všude tam, kde se s našimi sděleními potkávají,“ říká Andrea Janovcová, marketingová manažerka CineStaru.
Historicky první maskot CineStaru – kosmonaut - má podpořit směřování značky blíž k divákům a kinematografii obecně. „Nová postava by měla značce přinést charakter a humor, čímž se může odlišit od konkurence. Kosmonautovi nevidíme do tváře, ale v hledí jeho helmy se odráží to, co zrovna sleduje – stává se tak současně divákem filmů i pozorovatelem okolního děje,“ vysvětluje autor konceptu maskota Václav Krbůšek.
Divákům už byl kosmonaut představen a od teď se s ním budou pravidelně setkávat. Na návštěvníky CineStaru čeká v nové znělce, která upozorňuje na chystané novinky v kinech, širší veřejnost ho mohla zaregistrovat v televizním spotu speciálně vytvořeném pro televizní přenos z 26. ročníku předávání výročních Českých lvů. Další výstupy mají brzy následovat.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
