Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Szélesová dohlédne v 2Fresh na mediální strategie

Bývalá senior konzultantka Newcastu nastoupuje do týmu sociálních médií 2Fresh.

Olga Szélesová

Olga Szélesová

Do týmu sociálních médií digitální agentury 2Fresh přechází Olga Szélesová. Kromě ní se tento tým nedávno rozšířil ještě o social manažerky Martinu Sulkovou a Terezu Hanzlíkovou.

Szélesová bude mít na starosti mediální a obsahové strategie pro Snickers, Pepsi nebo Moët & Chandon. Do stávajících sociálních strategií má vnést mediální vhled, zaměřit se na analytiku a vyhodnocování projektů a zefektivnit procesy mezi 2Fresh, klienty a mediálními agenturami.

Nová manažerka dřív působila jako senior konzultantka v digitální contentové agentuře Newcast, předtím pracovala v agenturách jako Performics na pozici manažerky sociálních médií nebo ZenithOptimedia Group, kde byla nákupčí médií.