Herec Ivan Trojan má být i letos hlavní reklamní tváří mobilního operátora T-Mobile. Je potvrzen minimálně pro první kvartál 2015. „Budeme pokračovat se zaměřením na mobilní internet,“ poznamenal za T-Mobile k letošním marketingovým aktivitám František Mala, výkonný ředitel T-Mobilu pro segment rezidentních zákazníků, na středečním tradičním novoročním obědě s novináři.
V chystané sérii se Trojan představí jako tajný agent. Po jeho boku se objeví herečka Kristína Svarinská a jako protivník Jiří Ployhar. Kampaň začne 2. února na internetu, 6. února pak v televizi, potrvá do konce března. Kreativní koncept opět dodala agentura Saatchi & Saatchi, spolupracují agentury OgilvyOne (online), Bubble (sociální sítě), Klan (podlinka, retail) a Proboston Creative (retail), média nakupuje MediaCom Praha. Režisérem nových spotů je Jakub Kohák, vznikají v produkci Love Savage.
Trojan podle scénářů Saatchi & Saatchi a v režii Daniela Růžičky, Tomáše Bařiny a Jakuba Koháka vytvořil loni výraznou sérii V naší třídě je nejlíp, v níž se představil jako tělocvikář pod kruhy, na vodáckém zájezdu, na koupališti (s Pavlou Tomicovou) a koncem roku na lyžařském výcviku. Největší publicity se ovšem dostalo televiznímu spotu, v němž s Trojanem hrál Jakub Žáček, a to polského šmelináře. Tuto reklamu - propagující mimochodem službu Fresh, což poněkud zapadlo - na protest polské velvyslankyně operátor stáhl z televize.
Český T-Mobile v loňském roce 2014 prodal 524.216 mobilních přístrojů, z toho 74 % smartphonů. K 1. lednu 2015 zaměstnával 3.600 lidí a má 3,5 milionu zákazníků s mobilním tarifem, 2,5 milionu pak s předplacenou kartou.