
Český florbal oznamuje druhou velkou partnerskou akvizici během dvanácti měsíců. Po Tipsportu získal T-Mobile
Hlavním partnerem české florbalové reprezentace se stal komunikační operátor T-Mobile. Zároveň bude spojen s florbalovým Superfinále. „Už nyní mohu prozradit, že T-Mobile pomůže Českému florbalu připravit novou mobilní aplikaci, která bude užitečná aktivním hráčům i hráčkám. Na své si ale přijdou i fanoušci,“ uvedl ke způsobu spolupráce obou subjektů ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.
Pro florbal jde o zisk druhého velkého partnera během posledních dvanácti měsíců, přičemž prvním byl Tipsport, který se stal loni v říjnu titulárním partnerem nejvyšší florbalové ligy.
Kromě florbalu je T-Mobile partnerem české fotbalové reprezentace a Českého olympijského výboru.
Marketing florbalového šampionátu řídí Janča
Zástupci českého florbalu také oznámili nová jména v organizačním výboru světového mistrovství mužů ve florbalu, které se uskuteční v Česku v prosinci 2018. Marketing a komunikaci šampionátu dostal na starost Tomáš Janča, který byl menšinovým společníkem sportovní marketingové agentury 2Score a zakladatelem webu Sportbiz.cz.
Janča působí ve florbalu čtyři roky jako člen výkonného výboru zodpovědný za marketing a medializaci. Ve své roli se mimo jiné podílel na loňské změně vizuální identity Český florbal a na realizaci dlouhodobého projektu na podporu rozvoje klubového marketingu.
V reklamě se pohybuje sedm let, sportovnímu marketingu se věnuje poslední čtyři roky. Podle obchodního rejstříku má dvacetiprocentní podíl v agentuře 2Score, kterou spoluvlastní s Kamilem Veselým a společností Footballmania (mají po 40 %). V agentuře se Janča dosud věnoval marketingovým projektům převážně v profesionálním fotbale. Z 2Score ale podle svého vyjádření pro Médiář odchází, a to i jako společník (jeho podíl převezme Veselý).
V roce 2011 Janča založil web SportBiz.cz, který se stal platformou pro sdílení informací ze sportovního byznysu a sportovního marketingu. Součástí projektu jsou také diskusní večery SportBiz Live, na kterých vystoupilo několik desítek osobností českého sportu a sportovního marketingu. Večerů se dosud uskutečnilo třináct.