Podzimní reklamní kampaň mobilního operátora T-Mobile propaguje nabídku pro rodiny, včetně nového GPS lokátoru [PDF]. Vznikla v týmu ředitele marketingové komunikace T-Mobilu Martina Jaroše.
Kampaň startuje dnes 8. září, trvat má do konce října. Připravila ji agentura Saatchi & Saatchi. Hlavní roli v sérii televizních spotů, které režíroval Jakub Kohák, dostal herec Boleslav Polívka.
Cirkulárka
Dlouhé hovory
Chytré hlídání
Jednou to bude všechno tvoje
Primáš
Součástí kampaně bude též série billboardů, bigboardů a tištěných inzerátů, na spoty budou navazovat prostřednictvím konkrétních detailů. Chystá se i speciální web.

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně