T-Mobile po 10 letech tendruje kreativní agenturu

Saatchi & Saatchi se také zúčastní. Nově vybraná agentura nastoupí začátkem příštího roku.

Ladislav Báča. Foto: T-Mobile

Ředitelem značky a marketingové komunikace T-Mobilu je Ladislav Báča. Foto: T-Mobile

Mobilní operátor T-Mobile Czech Republic vyhlašuje po 10 letech výběrové řízení na kreativní agenturu. Vybrané agentury hodlá oslovit 29. dubna. Dosud spolupracuje se Saatchi & Saatchi, ta se tendru také zúčastní. S nově vybranou agenturou plánuje T-Mobile spolupracovat od ledna 2022.

Zadavatel poptává služby zahrnující nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, aktivity na sociálních sítích a služby spojené s retailovou komunikací. Mimo výběrové řízení zůstane digitální a online komunikace.

Ředitelem značky a marketingové komunikace T-Mobilu je Ladislav Báča, který v září 2018 vystřídal Jana Stanka. Stanko předtím marketingovou komunikaci T-Mobilu vedl pět let, přišel po Martinu Jarošovi. Působení obou bylo spjato právě s agenturou Saatchi & Saatchi. Výsledkem spolupráce v minulé dekádě byly populární kampaně s Chuckem Norrisem, kouzelníkem Richardem Nedvědem či s hercem Boleslavem Polívkou, následně s Vojtěchem Kotkem a Lukášem Pavláskem, taky s Jakubem Kohákem, pak s Ivanem Trojanem či Kryštofem HádkemJiřím Langmajerem Veronikou Kubařovou.

V roce 2019 T-Mobile koncept se známými herci opustil a nasadil neznámé „civiče“. V předloňské letní kampani využil slova spisovatele Vladislava Vančury, Vánoce pak slavil v motoráku ve sněhové kalamitě. Loni zjara propagoval mobilní data s malou tanečnicí a songem od The Queen, kampaň se stala nejúspěšnějším reklamním počinem roku na videowebu YouTube. Loni na Vánoce si T-Mobile se Saatchi & Saatchi vypůjčili sváteční song od Karla Gottaletos na jaře pohodovku od Buty.

Na volnější spolupráci se Saatchi & Saatchi loni přešlo trio seniorních kreativců Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník. Založili vlastní uskupení Jinej gang, jehož název odkazuje na jednu z kampaní T-Mobilu, Motorkáře z roku 2012. Ve spotu Srážka s prasetem hlášku „Asi jinej gang, co?“ přednese komik Pavlásek. Byť už v Jinym gangu, trojice kreativců pro T-Mobile dál tvoří. „Pro T-Mobile nadále pracujeme jako tým v Saatchi & Saatchi a společně jdeme i do aktuálního tendru,“ doplnil Ondřej Hübl.