Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

T-Mobile pro firmy ochočil věci z internetu věcí

Made by Vaculik v kampani operátora ukazuje zařízení internetu věcí jako prospěšné tvory.

Mobilní operátor T-Mobile odstartoval kampaň v segmentu B2B, jíž chce malým a středním firmám přiblížit využití internetu věcí v jejich podnikání. Kampaň je od agentury Made by Vaculik a má dvě fáze. První je obecná a informativní, druhá se zaměřuje na konkrétní zařízení internetu věcí, například na chytré teploměry.

První část kampaně

První část kampaně

Druhá část kampaně

Druhá část kampaně

Internet věcí

  • Klient: T-Mobile
  • Značka: T-Mobile
  • Kreativní agentura: Made by Vaculik
  • Online a BTL: Made by Vaculik
  • Mediální agentura: Mediacom
  • Mediamix: print, online, direct
  • Trvání kampaně: 20. 9. - 11. 11. 2018