Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

T-Mobile slaví nejbohatší Vánoce s pocestným

Osazenstvo horského hotýlku Růženka přivítá letos na Štědrý večer podomního prodejce.

Mobilní operátor T-Mobile už 1. listopadu spustil svou letošní vánoční kampaň, nazval ji Nejbohatší Vánoce a kreativní koncept přinesla tradičně agentura Saatchi & Saatchi. Kampaň propaguje služby i přístroje v rámci obchodní nabídky Magenta 1 se slevami, kromě telefonů či notebooků to jsou výjimečně i televizory či hrací konzole PlayStation 4.

Ve vánoční kampani zůstává T-Mobile svému celoročnímu konceptu osazenstva horského hotýlku Růženka. Ke štědrovečerní tabuli k Emmě (Veronika Kubařová), Richardovi (Kryštof Hádek) a SkiBobovi (Jiří Langmajer) tentokrát přibude i pocestný, podomní prodejce.

Kampaň poběží do konce roku v televizi, tisku, outdooru, na internetu a doplní ji komunikace na pobočkách. V televizi budou postupně nasazeny dva spoty o délce 30 vteřin, jejich delší verze budou k vidění online. Kromě nich nasadí T-Mobile každý měsíc dva taktické spoty o 15 vteřinách.

Nejbohatší Vánoce 

  • Kreativní koncept: Saatchi & Saatchi
  • Režie spotu: Tomáš Bařina
  • Produkce spotu: Boogie Films
  • Kamera: Tomáš Sysel
  • Podlinka/retail: Havas Worldwide Prague
  • Online: Proboston Creative
  • Sociální sítě: Newcast
  • Mediamix: televize, out-of-home, print, online, POS
  • Microsite: www.t-mobile.cz/vanoce