Mobilní operátor T-Mobile spustí 1. listopadu svou vánoční kampaň, zahrnující čtyři vánoční nabídky. Těmi jsou možnost pořízení vybrané dvojice LTE telefonů za cenu jednoho přístroje, přenosná nabíječka jako dárek s možností výměny vybité za nabitou na všech prodejnách T-Mobile a jeho sesterské společnosti na Slovensku, rozšířená nabídka programů pro uživatele T-Mobile TV a konečně možnost získat plyšovou hračku. Všechny nabídky platí pro stávající i nové zákazníky a podpoří je čtveřice nových reklamních spotů z prostředí lékařské kliniky. Cílem komunikace je dostat volání s LTE do víc mobilních zařízení než dosud a zprostředkovat je maximu zákazníků.
Čtyři vánoční nabídky
Nabídka „dvou LTE telefonů za cenu jednoho“ má umožnit zákazníkům pořídit si během listopadu dvě různé dvojice telefonů za zvýhodněnou cenu. První dvojicí budou telefony Samsung Galaxy A5 a Samsung Galaxy J3 za 8.052 Kč, druhou Samsung Galaxy S7 32 GB a Samsung Galaxy A3 za 19.799 Kč. Během prosince je pak vystřídají jiné dvě dvojice, které operátor zveřejní později. Všechny dvojice si lze pořídit i na splátky.
Kdo si nevybere dva telefony, bude mít možnost zakoupit k jednomu smatphonu další zlevněná zařízení za dotované ceny, konkrétně smartphone Samsung Galaxy J3 za 2.301 Kč, tablet Samsung Galaxy Tab A 10.1 za 8.051 Kč a notebook Lenovo Idepad za 4.601 Kč. Zvýhodněné ceny platí při uzavření nebo prodloužení smlouvy na 24 měsíců. „Nabídkou dvojic LTE chytrých telefonů za cenu jednoho a dalších zařízení za dotovanou cenu chceme zákazníkům umožnit věnovat smartphone pod stromeček svým blízkým,“ říká Juraj Bóna, který od července působí jako nový ředitel B2C marketingu a řízení produktů T-Mobile. Podle něj tato aktivita navazuje na předchozí kampaň na podporu prodeje zařízení od T-Mobile, která běží od poloviny srpna.
Druhou nabídkou je power banka k zakoupenému telefonu, kterou bude T-mobile při vybití vyměňovat zdarma za nabitou v kterékoli prodejně v Česku i na Slovensku. Tato nabídka bere podle Bóny ohled na rostoucí popularitu her typu pokémonů, které spotřebovávají hodně energie. Třetí nabídka se týká zákazníků s T-Mobile televizí, do jejich tarifů T-Mobile podle Bóny přidá až 150 programů bez navýšení ceny do konce ledna příštího roku. Čtvrtá je určena víkendovým Twist zákazníkům, kteří, budou-li se pravidelně dobíjet, dostanou plyšáka.
Kampaň pokračuje s klinikou
Všechny čtyři akce podpoří kampaň s čtveřicí nových reklamních spotů, které se opět odehrávají v prostředí lékařské kliniky, tentokrát včetně porodního sálu. Ve spotech opět hrají Ivan Trojan, Václav Neužil, Julie Šurková a Anna Schimdtmajerová, přičemž jako nový speciální host se představí Jitka Asterová v roli „tygřice“, svádějící Neužila. Kampaň opět připravuje po kreativní stránce Saatchi & Saatchi, přičemž na dalších BTL aktivitách spolupracuje Havas Prague a na online propagaci Proboston Creative. Kampaň odstartuje 1. listopadu a poběží až do konce letošního roku.
LTE roste, ale na Slovensku rychleji
Nabídka LTE telefonů souvisí podle Bóny s tím, že T-Mobile chce do více zařízení než dosud dostat službu Volte. čili volání v LTE síti, které podle Bóny spustil jako první v Česku a čtvrtý v Evropě. V porovnání loňského a letošního třetího čtvrtletí zvýšil T-Mobile podle Bóny LTE pokrytí obcí z 1.534 na 2.906 obcí, čili zhruba dvojnásobně, Podíl LTE na celkovém provozu se podle něj zvýšil meziročně ze 40 % na 72 %. Chytré telefony stouply v Česku v penetraci ze 42 % na 53 %, zhruba 28 % tvoří přístroje s podporou LTE. Prodej vzrostl o 40 %, čemuž podle Bóny pomohla i kampaň.
„Stále ale platí, že je výrazně víc LTE zařízení (1,5 milionu) než LTE uživatelů (900.000), čili na tom chceme v budoucnu víc pracovat. Může to být dáno například tím, že i při pořízení nového telefonu si lidé nechávají starou SIM kartu a používají jen služby, na něž byli zvyklí,“ uvedl Bóna. Služba Volte od T-Mobilu má podle něj v tuto chvíli 120.000 zákazníků. „Opět by to mohlo být lepší,“ uvedl Bóna.
Podle něj roste LTE v současnosti rychleji na Slovensku než v Česku, což je zřejmě dáno tím, že na Slovensku se intenzivněji používá dotační politika při pořizování telefonu. „Je to kombinace dotační politiky a toho, co zákazníci najdou v paušálu. Na Slovensku se k dražším paušálům nasazuje lepší dotační cena na pořízení nového mobilu, v Česku o dost méně dokážeme vyvažovat, jaký paušál k jakému mobilu přidáme,“ uvedl Bóna.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
