Pohled na fotbalové zápasy přímo očima hráčů chce nabídnout ve svých sponzorských vzkazech k zápasům českého reprezentačního týmu mobilní operátor T-Mobile. Jednotlivé vzkazy natáčel přímo s reprezentanty o uplynulém víkendu režisér Jakub Kohák na stadionu Evžena Rošického v Praze. T-Mobile v nich poprvé využívá ve velké míře kamery GoPro, upevněné přímo na hlavách aktérů.
T-Mobile využil k natáčení sraz české fotbalové reprezentace. Do spotů získal konkrétně Petra Čecha, Ladislava Krejčího, Davida Limberského, Michala Kadlece, Bořka Dočkala, Theo Gebre Selassieho a trenéra Pavla Vrbu. Vedle nich si v reklamě zahrají i juniorští hráči Sparty, kteří zčásti fungují také jako dubleři fotbalových hvězd, aby se reprezentanti případně nezranili.
Spoty budou tři
Podle původního plánu se natáčely tři vzkazy. Marketingový ředitel T-Mobilu Jan Stanko ale nevylučoval, že se podaří natočit materiálu i víc, zejména díky přátelským vztahům Jakuba Koháka s jednotlivými členy reprezentace. „Kuba se zná osobně se spoustou hráčů a má s nimi blízký vztah, který je pro nás hodně dobrý, protože z nich tak dokáže dostat mnohem víc než kdokoli jiný,“ uvedl na natáčení Stanko. „Chceme ukázat pro fanoušky atraktivní záběry z pohledu hráčů prostřednictvím kamer GoPro, ale místo bude i na vtípky.“
Scénáře spotů připravila tradičně agentura Saatchi & Saatchi, natáčení proběhlo v produkci Savage. Tři plánované spoty nesou pracovní názvy Bago, Nůžky a Bodyguard – v prvním z nich hrají hráči bago během tréninku, v druhém si jeden z reprezentantů střihne nůžky – a kamera je zaznamená z jeho pohledu – a ve třetím „zachrání“ trenéra Vrbu před kopnutým míčem směřujícím na jeho hlavu brankář Čech. „Musím říct, že Pavel Vrba podal výborný herecký výkon,“ podotýká Stanko.
Nasazení kolem Eura
Všechny vzkazy provází pracovní slogan Dostaneme vás blíž k nároďáku. T-Mobile počítá s jejich nasazením kolem letošních zápasů českého reprezentačního týmu v kvalifikačním cyklu a posléze během šampionátu Euro 2016. První z reklam by se měla ve vysílání objevit v červnu. Spoty poběží také na mobilní televizi T-Mobilu, pro kterou operátor připravuje i další obsah ze zákulisí. „Pro zákazníky T-Mobilu máme i patnáctiprocentní slevu na vstupenky na zápasy reprezentace plus soutěž o možnost letět na takový zápas přímo s reprezentací,“ přibližuje další aktivity Stanko.
T-Mobile prý uvažoval i o možnosti natočit sponzorské vzkazy, v nichž by si zahrál Ivan Trojan, který je současnou tváří marketingové komunikace operátora a současně také členem hereckého fotbalového klubu Amfora. Nakonec ale byla zvolena jen varianta se sportovci. Trojan se ale opět objeví v další sérii reklam, kterou T-Mobile připravuje na květen.