Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tabletový Dotyk má 30.000 stažení za měsíc, 10.000 přečtení na číslo

Michal Klíma v redakci svého vznikajícího vydavatelství Tablet Media, v podkroví činžovního domu v ulici Milady Horákové, jen kousek od Economie, kde léta působil

Michal Klíma před rokem v redakci svého vznikajícího vydavatelství Tablet Media, v podkroví činžovního domu v ulici Milady Horákové, jen kousek od Economie, kde léta působil

Čtečka elektronického časopisu Dotyk vydavatelství Tablet Media má za tři čtvrtě roku existence titulu 40.000 stažení. Každý měsíc Dotyk zaznamená přes 30.000 stažení - na 4 nebo 5 čísel. „Jednotlivá čísla mají na 10.000 přečtení,“ sdělil Médiáři vydavatel Michal Klíma.

Dotyk startoval v květnu 2013. Ke stažení je zdarma, peníze vybírá za inzerci. Loni v něm inzerovaly společnosti Telefónica, T-Mobile, ČEZ, Česká spořitelna, ČSOB, Česká pojišťovna, Wüstenrot, Kooperativa, Renault, Quentin, Carollinum či Gaudí. Mezi sponzory článků a vydání byla třeba Škoda Transportation.

Dotyk je k přečtení v mobilech a tabletech s Androidem a iOS, od letoška nově ve čtečce Kindle Fire. Redakce v čele s Evou Hanákovou a se spolupracovníky jako Ivan Klíma, Jiří Dědeček či Jiří Stránský netvoří kompletní obsah, významnou část přebírá na základě výhradní licence z týdeníku Newsweek, měsíčníku Foreign Policy a webu Slate.