Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tabletový týdeník Dotyk bude přebírat texty z Newsweeku, stranu inzerce prodává za 60.000 Kč

Titulní strana tabletového týdeníku Dotyk

Titulní strana tabletového týdeníku Dotyk

Vydavatelství Tablet Media Michala Klímy ve středu podepsalo smlouvu se společností Newsweek/Daily Beast Company, která mu umožní publikovat ve jeho prvním titulu, tabletovém týdeníku Dotyk články z amerického týdeníku Newsweek. Ten od roku 1933 vycházel na papíře, loni v prosinci ale v papírové podobě skončil a od ledna jej lze koupit jen v digitální verzi pro tablety.

Dotyk vyjde poprvé zítra, pro dvě nejrozšířenější mobilní platformy Android a iOS, bude zdarma a žít má z inzerce. Podle čerstvě zveřejněného ceníku prodává jednu „celostranu“ inzerce prodává za 60.000 Kč, animovanou a multimediální od 80.000 Kč za „stranu“, umístění loga sponzora hned za titulní stranou za 40.000 Kč.

Z Newsweeku do prvního čísla vybrala článek, který poodkrývá aspekt tématu úspěšných žen na vrcholných postech, které jsou neustále poměřovány de facto nereálnými standardy. Původním ústředním tématem prvního vydání je text Národ bez hrdinů, číslo uzavírá fejeton vydavatelova otce, spisovatele Ivana Klímy.