Tabletový týdeník Dotyk Byznys odstartoval

Dalšímu Klímově titulu šéfuje Libor Akrman z Economie, v týmu je i bývalý mluvčí Novy Jan Strouhal.

Titulní strana prvního vydání elektronického týdeníku Dotyk Byznys

Titulní strana prvního vydání elektronického týdeníku Dotyk Byznys

Vydavatelství Tablet Media Michala Klímy dnes večer vydalo první číslo týdeníku Dotyk Byznys. Má poskytovat přehled nejpodstatnějších témat a událostí v české i zahraniční ekonomice a byznysu. Bude zdarma, stejně jako předchozí dva přírůstky Dotyk Styl RoyalDotyk Styl Bydlení uvedené letos v listopadu. Samotný Dotyk Byznys byl původně avizován už na 24. listopadu.

„Důraz je kladen na práci s daty a se zahraničními zdroji. Díky tabletové platformě budeme u větších textů využívat interaktivní, ale velmi jednoduché infografiky, animované grafy nebo prolinky na zajímavé knihy,“ řekla ČTK ředitelka redakcí Tablet Media a šéfredaktorka „mateřského“ Dotyku Eva Hanáková. Podle ní se v posledních letech ekonomické tituly rozkračují čím dál šířeji, zatímco společenská periodika pokrývají i sféru byznysu.

Na rozdíl od společensko-publicistického týdeníku Dotyk, který se loni v květnu stal prvním titulem vydavatelství, budou texty v byznysovém titulu výrazně kratší. Vzorem je podle Hanákové rozsah a obsah článků, který nabízí například The Economist. „Jednoduše řečeno: když budete číst Dotyk Byznys, budete mít přehled o tom, co je skutečně důležité a co je v hledáčku renomovaných zahraničních médií,“ prohlásila Hanáková. Nový titul je k dispozici ve čtečce Dotyku.

Dotyk Byznys vede Libor Akrman, který přišel ze zpravodajského webu iHNed.cz vydavatelství Economia, jemuž před časem šéfoval; byl také hlavním redaktorem projektu ProByznys.info, který se zaměřuje na malé a střední podniky. V redakci je dále třeba Jan Strouhal, který pracoval v Hospodářských novinách, v agentuře Reuters nebo jednu dobu jako mluvčí televize Nova. Do nového periodika budou zároveň přispívat i redaktoři Dotyku, konkrétně Jiří Pšenička, Martin Mařík nebo Táňa Králová.