Taboola, exkluzivní partner společnosti Project Agora, vstupuje na burzu

Taboola goes public

Společnost Taboola, exkluzivní partner firmy Project Agora v Česku, potvrdila svou reputaci prémiového hráče v oblasti internetové reklamy a učinila v indexu NASDAQ první veřejnou nabídku akcií (IPO).

Tento globální růst potvrzuje, že nativní reklamy a doporučení jsou čím dál důležitějšími prvky technologického ekosystému reklamy. Vytváří konzistentní zážitek pro čtenáře a výhody pro vydavatele i inzerenty.

Velké vítězství pro otevřený web

Taboola i Project Agora věří, že otevřený web by měl být svobodný a rozmanitý. Rozkládá se mimo zahradu obestavěnou zdí a snaží se podporovat tisíce vydavatelů a tvůrců originálního obsahu po celém světě.

Technologie reklam se dnes příliš spoléhá na oligopol firem, jako jsou Google a Facebook, a proto je tato první veřejná nabídka akcií důležitým okamžikem. Jde o významný krok k rozmanitému a svobodnému ekosystému, který nekontroluje jen hrstka gigantů.

Budoucnost doporučování obsahu

První veřejná nabídka akcií společnosti Taboola potvrzuje, že objevování obsahu patří mezi tři hlavní stěžejní póly digitální reklamy (společně s vyhledávači a sociálními sítěmi). Ve výzkumu a vývoji pracuje přibližně 500 lidí a vstup na burzu jim v důsledku umožní rozšířit a realizovat svou vizi objevování obsahu.

„Společnost Taboola předvídá, že síla doporučování se stane ‚obráceným vyhledávačem‘,“ vysvětluje její výkonný ředitel Adam Singolda. „Místo toho, aby lidé hledali obsah, obsah hledá lidi.“ Zmíněná první veřejná nabídka akcií je důležitým krokem tímto směrem. Pomůže s vývojem doporučování, a nakonec umožní lidem kdykoliv a na jakémkoliv zařízení objevovat nejzajímavější a nejrelevantnější obsah.

Co to znamená pro strategické spojení Projectu Agora a Tabooly

Společnost Taboola je pro Project Agora důležitým strategickým partnerem. Díky této spolupráci a vlastní technologii společnosti Project Agora mohou nabízet vydavatelům úplné řešení a pomáhat jim se společnou misí udržet otevřený web.

Inzerentům to poskytuje nejlepší možnost k provozování efektivní kampaně ve formě nativní reklamy s předními vydavateli na každému trhu i s předními globálními vydavateli.

Toto jsou některé z nedávných inovací, které Taboola pomohla společnosti Project Agora spustit v Česku.

Feed

Jde o plugin pro sociální sítě, který vytváří pocit skrolování, zatímco uživatelé čtou nový obsah vydavatelů. Díky tomu získají vydavatelé vyšší zapojení a počet zhlédnutých stránek.

Explore More

Tato funkce pomáhá vydavatelům udržet čtenáře, kteří se k obsahu dostali pomocí platforem sociálních sítí.

Newsroom

Doplňkový nástroj pro náhledy redakce a návštěvníků, jehož cílem je maximalizovat návštěvnost a zapojení uživatelů.

Budoucnost je jasná

První veřejná nabídka akcií je obrovským vítězstvím pro podporovatele otevřeného webu a ukazuje, jak jasná je budoucnost doporučování obsahu a jak silná jsou partnerství ve společnosti Project Agora.

Umožní to všem, aby vydavatelům a inzerentům nadále poskytovali nejlepší možné produkty a služby, což vytvoří inkluzivnější, rozmanitější a vlivnější budoucnost digitální reklamy.

Text je placenou propagací společnosti Project Agora

Sdílejte