Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tailormates od Garpu „šijí“ soutěže na pár kliků

E-shop umožňuje klientům jednoduše si poskládat spotřebitelské soutěže, hned ukáže cenu.

Tailormates.cz

Tailormates.cz zrychluje klientům zadávání aktivačních kampaní

Agentura Garp přichází s e-shopem Tailormates.cz, na kterém si firmy a značky jednoduše a přehledně poskládají vlastní spotřebitelskou soutěž. Kreativní část agentura připravuje na míru, ale zájemci si samozřejmě mohou dodat i vlastní. Hlavní výhodou má být nižší cena, kterou navíc klient hned uvidí na webu. Agentura, která podobných kampaní dělá desítky ročně, sází novinkou na to, že je v kurzu transparentnost a zrychlování.

„Chtěli jsme celý ten proces přípravy kampaně klientům maximálně zjednodušit a hlavně ho udělat co nejtransparentnější. Brand manager si prostě nakliká, co od soutěže chce, a my mu rovnou ukážeme cenu,“ popisuje Adam Veselý, který je v Garpu zodpovědný za akvizici nových klientů. „Zároveň ale umíme vyladit kampaň na míru aktualizovanými doplňky, včetně moderních technologií, QR kódů, automatizací či holografickými projektory,“ připomíná Veselý speciální možnosti.

„Promoce na míru můžou zdánlivě vypadat jako jednoduchá soutěž v supermarketu, ale pro značky jsou organizačně přinejmenším stejně náročné jako jakákoliv jiná marketingová kampaň. Kromě solidní kreativy vyžadují i někoho, kdo soutěž odbaví po praktické stránce – připraví web a návaznou komunikaci, vybere výherce, doručí výhry soutěžícím a tak dál. A to celé nejen v Česku, ale třeba i na Slovensku. Na kreativu i zajištění soutěže se obvykle vypisuje tendr, následuje složité vyhodnocování a hlavně licitování o ceně. A právě to se snažíme změnit,“ uvádí agentura Garp.

Text je propagací agentury Garp Integrated