Česká mutace otevřené online encyklopedie Wikipedia je dnes vypnutá na protest proti chystané celoevropské reformě autorského práva. Nově pojatá ochrana práv se nemá dotknout přímo Wikipedie, podle editorů ale výrazně omezí dostupnost zdrojů, z nichž čerpají. Kampaň jede i Uložto.

Taste Digistory má tým stratégů, v čele Mejsnarová

Strategický tým Taste Digistory

Strategický tým Taste Digistory: zleva Anna Mejsnarová, Lukáš Bauer, Jana Novotná

Kreativní agentura Taste Digistory, která spadá pod skupinu Taste a mezi její současné klienty patří Aegon, Dm drogerie, Pfizer nebo pojišťovna Maxima, zahajuje rok v nové sestavě strategického týmu. Vedení agentury se už loni v létě ujala Anna Mejsnarová. Její tým následně doplnila dvojice stratégů Lukáš Bauer a Jana Novotná.

Mejsnarová loni do Digistory přišla z televize Nova, kde pracovala jako koordinátorka sociálních médií, nastavovala strategie či spravovala klíčové profily. V minulosti pracovala pro agenturu Pria, nejdřív jako projektový manažer, pak jako content leader. Studovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. “Líbí se mi myšlenka propojení jednotlivých agentur v Tastu. Medio i Sun jsou už na trhu dobře známí. Teď je tedy ideální čas, aby bylo ve spojitosti s úspěšnými kampaněmi slyšet i o Digistory. O to se chci postarat ve spolupráci s nově sestaveným kreativním a strategickým týmem,” plánuje si.

Bauer má tvořit kampaně a strategie pro největší klienty. Předtím působil jako brand strategist v agentuře Brain One. Vystudoval komunikaci a média na Masarykově univerzitě v Brně. Novotná přišla do Digistory na pozici jako digital strategist, dřív dělala v Danone a jako junior digital manager ve společnosti Nutricia.