Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Taste Digistory má tým stratégů, v čele Mejsnarová

Strategický tým Taste Digistory

Strategický tým Taste Digistory: zleva Anna Mejsnarová, Lukáš Bauer, Jana Novotná

Kreativní agentura Taste Digistory, která spadá pod skupinu Taste a mezi její současné klienty patří Aegon, Dm drogerie, Pfizer nebo pojišťovna Maxima, zahajuje rok v nové sestavě strategického týmu. Vedení agentury se už loni v létě ujala Anna Mejsnarová. Její tým následně doplnila dvojice stratégů Lukáš Bauer a Jana Novotná.

Mejsnarová loni do Digistory přišla z televize Nova, kde pracovala jako koordinátorka sociálních médií, nastavovala strategie či spravovala klíčové profily. V minulosti pracovala pro agenturu Pria, nejdřív jako projektový manažer, pak jako content leader. Studovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. „Líbí se mi myšlenka propojení jednotlivých agentur v Tastu. Medio i Sun jsou už na trhu dobře známí. Teď je tedy ideální čas, aby bylo ve spojitosti s úspěšnými kampaněmi slyšet i o Digistory. O to se chci postarat ve spolupráci s nově sestaveným kreativním a strategickým týmem,“ plánuje si.

Bauer má tvořit kampaně a strategie pro největší klienty. Předtím působil jako brand strategist v agentuře Brain One. Vystudoval komunikaci a média na Masarykově univerzitě v Brně. Novotná přišla do Digistory na pozici jako digital strategist, dřív dělala v Danone a jako junior digital manager ve společnosti Nutricia.