Digitální agentura Taste v čele se Sandrou Gligić rozšířila tým o trojici nových lidí. Jan Nádr obsadil pozici projektového manažera, Kamila Ornstová se stala specialistkou na výkonnostní marketing v týmu Taste Sun a Barbora Majerová senior copywriterkou v divizi Taste Digistory.

Jan Nádr
Jan Nádr dřív pracoval v pojišťovně Kooperativa či agenturách Wunderman a Ogilvy. Do jeho kompetence spadá péče o klienty jako Tipsport nebo Hanibal sport.

Kamila Ornstová
Kamila Ornstová se věnuje především klientům jako Beaphar, Terezia či developerské skupině Horizon Holding a jejímu projektu Čámovka. Předcházející tři roky dělala v Seznamu.

Barbora Majerová
Barbora Majerová v minulosti působila v mediálním domě Czech News Center nebo v agenturní skupině Kindred.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
