Digitální agentura Taste v čele se Sandrou Gligić rozšířila tým o trojici nových lidí. Jan Nádr obsadil pozici projektového manažera, Kamila Ornstová se stala specialistkou na výkonnostní marketing v týmu Taste Sun a Barbora Majerová senior copywriterkou v divizi Taste Digistory.
Jan Nádr dřív pracoval v pojišťovně Kooperativa či agenturách Wunderman a Ogilvy. Do jeho kompetence spadá péče o klienty jako Tipsport nebo Hanibal sport.
Kamila Ornstová se věnuje především klientům jako Beaphar, Terezia či developerské skupině Horizon Holding a jejímu projektu Čámovka. Předcházející tři roky dělala v Seznamu.
Barbora Majerová v minulosti působila v mediálním domě Czech News Center nebo v agenturní skupině Kindred.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor