Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Taste kupuje Lovebrand, agenturu, co staví značky

Taste a Lovebrand

Taste a Lovebrand: zleva Martin Jindra, Sandra Gligić, Honza Páv, Iveta Oršulíková

agenturní skupinou Taste, která vznikla loni v říjnu spojením agentur Sun Marketing, Medio Interactive a Digistory, se propojila agentura pro budování značek Lovebrand. Od dubna Taste drží 100% podíl v Lovebrandu, jeho zakladatelé Honza Páv a Martin Jindra zůstávají konzultanty a připravují firmu na její začlenění do Tastu. “Už delší dobu nás trápí, že musíme odmítat i ty firmy, o které máme velký zájem. Převis poptávek je tedy značný. Od spojení s Tastem si slibujeme mimo jiné pomoc s rozšířením týmu,” říká Páv. Od března doplnila konzultanty Lovebrandu Iveta Oršulíková, která v Sunu vedla oddělení sociálních sítí.

“Kluky z Lovebrandu jsme dobře poznali v loňském roce, když nám pomáhali nastavit značku pro budoucí Taste. Líbila se nám hlavně jejich systematická práce. Provedli nás celým procesem nastavení strategie značky a nám bylo jasné, že by tenhle jejich systém ocenilo i plno dalších firem včetně našich klientů. Zapadá to taky přesně do našeho celkového přístupu napříč kanály,” uvedla Sandra Gligić, ředitelka a spolumajitelka skupiny Taste.

V praxi tak konzultanti z Lovebrandu mají nastavovat strategii značek, na něž naváže s kreativou Digistory, Sun Marketing povede digitální kampaně a Medio Interactive vyhodnotí a dodá potřebné analýzy.

“Aktivní starost o svou značku a její jasné a srozumitelné nastavení směrem k zákazníkům i k zaměstnancům není téma, které by poslední roky řešily pouze velké značky rychloobrátkového nebo prémiového zboží, jak tomu bylo dřív. Obzvláště v e-commerce a mezi středně velkými firmami vidíme zvyšující se zájem o jasné vymezení značky, odlišení se od konkurence, zaujetí zákazníků ne pouze nízkou cenou nebo hledání něčeho hlubšího, jako je poslání značky, které namotivuje zaměstnance,” doplňuje Sandra Gligić.

“Mezi českými brand-buildingovými agenturami je možné pozorovat dva trendy – buď zůstat jako úzce specializovaná jedno nebo dvouhlavá konzultantská firma, anebo rozšířit tým i o exekutivce, kteří navážou na strategické konzultace. Lovebrand zvolil hybridní cestu – zachovává si svou autonomii, ale přitom může klientům nabídnout úzkou spolupráci s dalšími agenturami ze skupiny,” uzavírá šéfka skupiny Taste.