Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Taste Sun dělá Facebook a Instagram pro Svijany

Digitální agentura Taste Sun získala jako nového klienta Pivovar Svijany. Pro něj vytvořila dlouhodobou komunikační strategii pro sociální sítě Facebook a Instagram a zajišťuje jejich správu, tvorbu obsahu i supervising. Spravuje je od října.

„Sociální sítě, zejména pak Facebook, využívá Pivovar Svijany při své komunikaci několik let, ale letos v létě jsme se rozhodli pro změnu komunikační strategie a chtěli jsme naše fanoušky víc bavit a být kreativnější. Zaměřili jsme se také nově na komunikaci na Instagramu, kde se snažíme oslovit novou cílovou skupinu a vytvořit si zde také silnou základnu fanoušků do budoucna,“ přibližuje Roman Havlík, ředitel Pivovaru Svijany.

„Pro komunikační strategii je zásadní claim #SrdečníZáležitost a pilíře značky. Prozrazovat je nebudeme – lidé je musí časem odhalit sami,“ říká spoluautor komunikační strategie Tomáš Cibor z Taste Sun. „Když jsme interně diskutovali, které značky bychom rádi oslovili, protože k nim máme kladný vztah, Pivovar Svijany byl v našem seznamu mezi prvními,“ dodává projektový manažer Martin Komárek, který má v Tastu klienta na starost.