Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

TBWA zakládá divizi interní komunikace

Odborným garantem divize bude Institut interní komunikace Tomáše Pouchy.

Radek Dráb a Tomáš Poucha. Foto: TBWA

Radek Dráb a Tomáš Poucha. Foto: TBWA

Komunikační agentura TBWA nově nabízí specializaci v oblasti interní komunikace. „Reaguje[me] tak na stále jasnější trend v marketingu a komunikaci, kterým je pro agentury nutnost specializace a hlubší odbornost v nabízených službách,“ oznámila.

Šéf TBWA Praha Radek Dráb soudí, že důležitost interní komunikace poslední dobou značně roste. Na spolupráci se domluvil s Institutem interní komunikací, kterou spoluzakládal Tomáš Poucha. Institut má službu odborně garantovat. S TBWA už pracoval společně třeba pro Českou poštu.

V rámci týmu divize interní komunikace TBWA bude působit i Alžběta Pavlínová. „V PR se snažíte mluvit se všemi, kteří mají k vaší firmě jakýkoli vztah. Firmy zaměstnance často odbývají pouze časopisy nebo emaily, ale to rozhodně není všechno, co by měly pro vylepšení a budování trvalého vztahu s nimi dělat,“ podotkla.