
Šéf Merkle Daniel Urminský přišel do Isobaru (tehdy Blue Infinity) před čtyřmi lety. Jako regionální manažer pro emerging markets také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně v Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro klientelu B2B a B2C. Foto: Dentsu
Agenturní skupina Dentsu své služby v oblasti digitálních technologií, které dosud poskytovalo pod hlavičkou Isobar Technologies, vyčleňuje pod značku Merkle. Ta se pro Dentsu stane hlavním brandem pro služby řízení zákaznické zkušenosti, respektive řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace. V čele přejmenované agentury zůstává Daniel Urminský. Pod značkou Isobar bude nadále působit pouze dosavadní kreativní část agentury, kterou po nedávném odchodu Petra Havlíčka řídí Radim Kameník.
Technologická divize Isobaru zároveň mění sídlo, z Havlíčkovy ulice se přesouvá do holešovických kanceláří ArtGen. Tam už sídlí ostatní agentury tuzemské divize Dentsu, včetně zmíněné kreativní části Isobaru. Nynější Merkle měl v týmu koncem roku 180 lidí, aktuálně už skoro 200 a plánuje další růst. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde funguje její vývojové centrum firmy. Součástí skupiny Dentsu je firma od roku 2017, kdy jí Dentsu koupilo. Původně švýcarská konzultační agentura se tehdy ještě jmenovala Blue Infinity. V roce 2019 ji Dentsu integrovalo do svého Isobaru.
Isobar Technologies, nově Merkle se primárně zaměřuje na konzultace a implementaci řešení technologických partnerů, hlavně Salesforce. Specializuje se přitom na digitalizaci finančních a bankovních institucí, maloobchodníků a výrobních podniků. Celosvětově Merkle zaměstnává 16.000 pracovníků.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
