Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Technologickou firmu Blue Infinity pohltí Isobar

Vedení Blue Infinity: zleva Daniel Urminský, Pierre Aebisher, Patrik Gamryd

Vedení Blue Infinity: zleva Daniel Urminský, Pierre Aebisher, Patrik Gamryd

Technologická a implementační firma Blue Infinity bude k 1. dubnu zcela integrována do agentury Isobar. Obě komunikační firmy spadají do mezinárodní agenturní skupiny Dentsu Aegis Network. Ta původně švýcarskou Blue Infinity, založenou v roce 2001, koupila v roce 2017 a opatřila ji přídomkem Linked by Isobar. Tomu už umožňuje pomáhat klientům s digitální transformací založené na kreativitě.

„Naší doménou je Salesforce, jednička na trhu CRM. Máme prokazatelné zkušenosti s digitalizací světově významných značek a ty jsme schopni předat dalším klientům. Na trh v Česku jsme vstoupili v roce 2012 a postupně jsme odtud začali řídit aktivity i pro střední a východní Evropu,“ říká Daniel Urminský, který Blue Infinity řídí v Česku a na rozvojových trzích.

Český tým bude po změně na Isobar součástí Isobar Switzerland, jehož generálním ředitelem zůstane Patrik Gamryd, a používat bude obchodní jméno české společnosti s ručením omezeným Isobar Technologies. Rozšíří tak nabídku kreativního týmu Isobaru pod vedením Tomáše Kleňhy.

Blue Infinity společně s Isobarem obsluhuje víc než stovku klientů. Ve Švýcarsku, Česku a Portugalsku zaměstnává 700 lidí. V Česku sídlí v Praze, v Brně pak má vývojové centrum. Isobar má po světě 85 poboček, v nichž dává práci 6.500 lidí.