Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Teekanne má na sociální sítě Fairy Tailors

Výrobce čajů chystá novou koncepci komunikace, chce posílit aktivitu na internetu.

Výrobce čajů Teekanne ČR si pro komunikaci značky na sociálních sítích vybral agenturu Fairy Tailors. Ve finále volil mezi čtyřmi agenturami.

Agenturu Fairy Tailors tvoří Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

Agenturu Fairy Tailors tvoří Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

V agentuře bude pro klienta pracovat tým, v němž jsou majitel agentury Fairy Tailors Jan Vašík, kreativní ředitel Marek Nieslanik a manažer obchodního rozvoje Ondřej Tyleček. Na straně klienta zodpovídá za komunikaci marketingová manažerka Kateřina Staníková a sales assistant Markéta Havlíčková.

Teekanne Česká republika je dcerou stejnojmenné rakouské firmy Teekanne, ta zase spadá do mateřského koncernu v Německu. Uvádí, že má 24% podíl na čajovém trhu v Česku. V oblasti reklamy firma dosud pracovala převážně s centrálně řízenou komerční komunikací.

Na PR aktivity na českém trhu si loni vybrala agenturu A Priori. Podle informací Médiáře ale i na tyto služby uspořádala v současnosti nový tendr. Jeho výsledky zatím nezveřejnila.