Po letošních kampaních Chytrý život a Mobilní revoluce chystá česká pobočka telekomunikačního operátora Telefónica na podzim další velkou kampaň, v níž zdůrazní novou podobu své televize přes internetovou přípojku (IPTV) pod značkou O2 TV. Bude propagovat hlavně funkci timeshift, tedy možnost posunout lineární (klasické) vysílání až o 30 hodin nazpět.
„Překlopili jsme to do myšlenky osvobození od vysílacích časů. Člověk se už nebude muset podřizovat, co se kdy vysílá,“ přiblížil dnes novinářům obsah televizního spotu na místě natáčení Roman Kulifaj, manažer marketingové komunikace české Telefóniky. Úvodní scéna spotu se odehrává v bytě, kde žena foukne do televizního programu a čísla - časy a datumy - odletí. V další scéně se změní čas v upoutávce na fotbalové derby, muž je sloupne a odkopne ho. V následném výjevu dívka odcvrkne čas vysílání uvedený v programu z tabletu. A podobně.
Kampaň se natáčí tento týden na několika místech Prahy. V médiích odstartuje v září, poběží přibližně dva měsíce. Pracuje na ní tradičně agentura VCCP, v produkci Boogie Films. „Je hravější, než jste zvyklí od O2,“ charakterizoval vznikající spot v rozhovoru s novináři Dejan Stajnberger, který kreativní tým VCCP vede. Spot režíruje Milan Balog.
Kampaň podle Kulifaje nebude tak nákladná jako předchozí mediální komunikace Telefóniky k uvedení levnějších tarifů Mobilní revoluce, i tak využije kompletního mediamixu, objeví se ve všech médiích. „Chystáme také další popisnější videa na další funkcionality, ta budou k dispozici u nás na webu,“ podotkl Kulifaj. Nákladově se přiblíží první letošní velké kampani Chytrý život, zaměřené na mobilní aplikace.
Telefónica začala službu O2 TV nabízet v září 2006, ke konci prvního pololetí 2013 ji využívalo 142 tisíc zákazníků (meziročně o 2 % víc), především domácností. Firma postupně od 15. července mění uživatelské rozhraní služby - zavádí přehlednější ovládání a o poznání modernější vzhled menu.