Ve spojení s partnery Google a Samsung spustila Telefónica O2 komunikační a současně největší letošní kampaň agentury VCCP s cílem přiblížit budoucím majitelům chytrých telefonů svět aplikací a ukázat jim, jak je chytře používat. Odstartovala 6. června a bude pokračovat v dalších netradičních médiích.
Jejím hlavním sloganem je “Už vím, proč mít internet v mobilu”. Zákazníkům představí nabídku chytrých telefonů Samsung, výhody chytrých aplikací Google i internetu v mobilu. Zákazníci se s ní budou moci setkávat v médiích a na internetu do konce srpna.
Internet v mobilu - spousta otázek
Klient a agentura měly na stole otázku: jak oslovit uživatele, kteří mají nebo by si mohli pořídit chytrý mobilní telefon s datovým tarifem/internetem, když přesně nevědí, k čemu je pro ně dobrý? Mnozí lidé internet v mobilu vyzkouší, ale po několika měsících od něj upustí, protože neumí naplno využívat mobilní aplikace.
Šlo tedy o to, změnit vnímání internetu v mobilním telefonu jako služby, která ulehčí život, pomůže v různých situacích a dá se pořídit za přijatelnou cenu. Jinými slovy dát zákazníkům odpověď na otázku: Proč mít Internet v mobilu?
Velká kniha jedné kampaně
“Už vím proč” je známý titul populárně-naučných knih, ve kterých člověk najde odpovědi na mnoho drobných i velkých otázek. Kreativní koncept agentury VCCP je založený na grafickém symbolu velké knihy s titulem “Už vím, proč mít Internet v mobilu”. Kniha dává odpovědi na různá proč, ukazuje reálné použití chytrého telefonu s internetem v situacích, které se konečným zákazníkům mohou stát.
Kniha se otevírá a před divákem se staví úžasné 3D město, ve kterém si hrdina díky internetu v chytrém telefonu ulehčí život v konkrétní chvíli. Krok za krokem sledujeme použití různých Google mobilních aplikací v rozmanitých životních situacích, které se běžně mohou přihodit. Divák tak na vlastní oči vidí, že díky mobilním aplikacím na internetu najde snadno a rychle správnou adresu, odprezentuje vlastní práci, porozumí si s exotickou kráskou atd.
Autory této kampaně jsou Dejan Štajnberger a David Suda z VCCP. Jako produkční se na kampani podílel Tomáš Drábek. Za natáčení televizního spotu zodpovídalo duo režisérů OneInThree z Londýna.
Velká modrá kniha je snadno zapamatovatelným grafickým symbolem, který propojuje celou 360° komunikaci.
Kampaň využívá jako hudebního doprovodu skladbu Wash My Hands od formace Kormac.
Speciální kanál na YouTube
Součástí kampaně je speciálně upravený kanál videoserveru YouTube s interaktivní aplikací postavenou „nad“ platformou YouTube a je první svého druhu v České republice, oznámil Google. Je dílem agentury Motion.
Vysvětluje výhody internetu v mobilu, mimo jiné také prostřednictvím mobilních služeb Google jako jsou Navigace, Gmail či Hlasové vyhledávání.
Ukázky: Láska online, Bezruký Google