Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Teleshoppingová televize ABC TV získala licenci

Rada pro vysílání na svém prvním červnovém zasedání udělila povolení vysílat chystané televizi ABC TV. Provozuje ji pražská firma ABC TV Broadcasting, kterou napůl vlastní firmy Luxusstore a ABC TV, které obě napůl vlastní Zdeněk SlámaZoltán Diószegi. Sláma už podobné podnikání zkoušel, byl jedním z hlavních manažerů inzertní televize Tip TV, která před šesti letech skončila po dvou měsících provozu.

Slámův nový projekt ABC TV získal licenci pro vysílání v pozemních sítích, má vysílat v češtině, 24 hodin denně. Podle webu Digitální rádio bude program šířen v Regionální síti 7 firmy Progress Digital Radima Pařízka. V této síti už vysílá jiný nákupní program, televize Galerie někdejšího manažera Markízy a Barrandova Františka Borovského.