Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Televize Pětka má výzkum znalosti značky, sledovanost pravidelně až od prosince

V prvním týdnu vysílání měla zábavní stanice Pětka denní podíl na sledovanosti 0,65 % ve skupině diváků 15-54 let.

Měsíc po začátku vysílání zveřejnila celoplošná televize Pětka další čísla o svém publiku. V listopadu nechala agenturu STEM/MARK provést výzkum na internetové populaci ve věku 15 až 59 let (další informace o velikosti či reprezentativitě vzorku neudává), který zjistil, že

  • 60 % respondentů oslovené internetové populace ví o tom, že v polovině října zahájila vysílání nová celoplošná bezplatná TV stanice,
  • přičemž 82 % z těchto deklarují, že si vzpomínají na název této nové TV stanice a uvádějí správně název TV Pětka,
  • spontánní znalost TV Pětka tak dosahuje úrovně 42 %.
  • Znalost značky má v republice rovnoměrné zastoupení.
  • Komunikaci před zahájením vysílání zaregistrovalo 66 % respondentů
  • a znalost TV Pětka ve výzkumu přiznalo 62 % ze všech dotázaných, přičemž 61 % z nich již sledovalo vysílání stanice.
  • Mezi nejznámější pořady dle výzkumu patří Buřtcajk, Koule, Bulvárek a Sbal si mě!

Na webových stránkách Pětky jsou nejsledovanějšími pořady Iveta, Iveta živě, Buřtcajk, Volejte prezidentovi, Koule a StyLife.

Stanice v prvním týdnu svého vysílání - od 15. do 21. října - dosáhla denního podílu na sledovanosti 0,65 % ve skupině diváků 15-54 let. Pravidelné denní výsledky sledovanosti bude Pětka vykazovat od počátku prosince.