Měsíc po začátku vysílání zveřejnila celoplošná televize Pětka další čísla o svém publiku. V listopadu nechala agenturu STEM/MARK provést výzkum na internetové populaci ve věku 15 až 59 let (další informace o velikosti či reprezentativitě vzorku neudává), který zjistil, že
- 60 % respondentů oslovené internetové populace ví o tom, že v polovině října zahájila vysílání nová celoplošná bezplatná TV stanice,
- přičemž 82 % z těchto deklarují, že si vzpomínají na název této nové TV stanice a uvádějí správně název TV Pětka,
- spontánní znalost TV Pětka tak dosahuje úrovně 42 %.
- Znalost značky má v republice rovnoměrné zastoupení.
- Komunikaci před zahájením vysílání zaregistrovalo 66 % respondentů
- a znalost TV Pětka ve výzkumu přiznalo 62 % ze všech dotázaných, přičemž 61 % z nich již sledovalo vysílání stanice.
- Mezi nejznámější pořady dle výzkumu patří Buřtcajk, Koule, Bulvárek a Sbal si mě!
Na webových stránkách Pětky jsou nejsledovanějšími pořady Iveta, Iveta živě, Buřtcajk, Volejte prezidentovi, Koule a StyLife.
Stanice v prvním týdnu svého vysílání - od 15. do 21. října - dosáhla denního podílu na sledovanosti 0,65 % ve skupině diváků 15-54 let. Pravidelné denní výsledky sledovanosti bude Pětka vykazovat od počátku prosince.