Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Televize Pětka nemá peníze na další provoz, ale v prosinci vyprodala reklamní čas až z 95 %

Televize Pětka a Metropol potřebují jiného investora, protože Luboš Měkota má obstavený majetek a financovat je nemůže.

Až 95 % zákonem povoleného reklamního limitu v hlavním vysílacím čase (prime time) má vyprodáno zábavní televize Pětka v období od začátku prosince po vánoční svátky. Ohlásilo to mediální zastupitelství Atmedia, které reklamní čas Pětky prodává. Stanice startovala 15. října, do pravidelného elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů, bude zařazena počínaje 1. prosincem.

„K zájmu dodavatelů pravděpodobně přispěly silná mediální kampaň televize Pětka, oblíbenost vysílaných pořadů jako Buřtcajk, Iveta, Nic není nemožné či Šoumeni a její vstup do TV metrového měření,“ uvádí Atmedia.

Období před Vánocemi je nejatraktivnější pro zadavatele televizní reklamy. Objevují se i spoty zadavatelů, kteří nejsou příliš aktivní v průběhu celého kalendářního roku. Právě v tomto období patří mezi nejčastější zadavatele producenti rychloobrátkového zboží, připomíná Atmedia.

Majitel televize Pětka a také stanice Metropol Luboš Měkota sice může mít radost ze zájmu inzerentů, nyní ale intenzivně hledá investora, protože není schopen oba kanály sám financovat. Peníze tak jsou na provoz do konce roku. Motejlek.com píše, že Měkota dosud do televizí nalil 170 milionů Kč, ale před pár dny oznámil šéfu obou stanic Marku Vítkovi stop - v rámci kauzy Mostecké uhelné je Měkotovi obstavován majetek.

Pětka prodává reklamu i s Óčkem

Kvůli televizi Pětka vytvořila Atmedia nový inzertní balíček nazvaný atdigi, v němž prodává reklamu zároveň na zábavní Pětce a hudebním Óčku, dvou digitálních, elektronicky měřených stanicích e svém obchodním portfoliu, a to na cílovou skupinu diváků ve věku 15 až 54 let.

Kromě balíčku atdigi je Pětka ve všech inzertních balíčcích Atmedia (atmen, atwomen, atadults, atmax, atkids), přičemž v rámci dětského balíčku atkids jsou kampaně cílené na děti umísťovány kromě stanic Disney Channel, Minimax a CS Mini také do dětských bloků na Pětce.