“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Televize Pohoda změnou vysílacího loga porušila licenční podmínky

  • ČTK
  • 06. 09. 2012 17:17

Nový rodinný kanál TV Pohoda porušil změnou loga ve vysílání licenční podmínky, za což mu hrozí pokuta. V logu televize se totiž v červenci vzhledem k omezené programové nabídce objevilo slovo Mini. Na pochybení upozornila na středečním zasedání Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která televizi udělila licenci pod názvem TV Pohoda.

Provozovatel televize TP Pohoda musí po doručení upozornění na porušení licenčních podmínek pozměněné logo do 30ti dnů stáhnout. Pokud to v termínu nenapraví, RRTV může podle serveru Digizone.cz zahájit se společností správní řízení, které může vést až k několikamilionové pokutě.

V současné nabídce, která se má plně rozšířit o Vánocích, TV Pohoda zatím vysílá lokální zpravodajství regionálních partnerů, sportovní pořad Do boje! nebo Letní Rock fest zaměřený na rockovou hudbu. Na tento žánr se soustředí také hudebník a podnikatel Radim Pařízek, který TP Pohoda vlastní spolu s bývalým ředitelem TV Nova Vladimírem Železným.

TV Pohoda vysílá ve 4. multiplexu, který provozuje Pařízkova společnost Digital Broadcasting, v níž má minoritní podíl také Železný. Společnost vysílací síť, ve které lze naladit také programy ČT1 HD, Nova HD a nový kanál TV Nova fanda, začátkem roku převzala od operátora Telefónica O2.