
Dvanáctiminutový sestřih dostal například seriál Ohnivý kuře. Foto: TV Prima
Televize Prima přichází s novou platformou nazvanou Prima Pauza. Ta zahrne krátká videa do 12 minut - sestřihy z vlastních pořadů Primy a do budoucna i bonusový obsah. Platforma vznikla jednak jako sekce na webu Primy, jednak jako sekce videowebu Stream.cz nejnavštěvovanějšího českého portálu Seznam.cz. Prima se tak dostává k dodatečným příjmům - Seznam.cz přivádí diváky a s televizí si dělí zisky z přehrané videoreklamy.
„Prima nám poskytuje vlastní videoobsah, který jí pomáháme dostat k další cílové skupině a onlinovým divákům. Výsledkem je větší vizibilita pořadů Primy a společná monetizace už existujícího televizního obsahu,“ potvrzuje Igor Kalaš, ředitel obchodního rozvoje Seznamu.
„Prima Pauza cílí na mladé publikum, které je díky sociálním sítím zvyklé na zábavu a krátká videa, rozhodli jsme se tak, že pro ně vytvoříme na míru novou platformu, založenou na stručném, ale výstižném obsahu, který je možné sledovat v každé krátké pauze,“ říká Filip Vážanský, manažer nelineárního obsahu skupiny Prima, který za novou platformou stojí. Vážanský do loňska pracoval ve Streamu jako výkonný producent.
Jako první dostaly své dvanáctiminutové sestřihy seriály Krejzovi, Ohnivý kuře, Přístav či V.I.P. vraždy, dál cykly Karolína, domácí kuchařka, S Italem v kuchyni, Vychytávky Ládi Hrušky, Ženy na cestách, Tlouštíci či Nečum na mě. Brzy mají přibýt bonusy k novým podzimním pořadům Primy.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
