Všechen čas na nové televizní stanici Prima love vykoupila v první den vysílání nadnárodní komunikační skupina GroupM, do níž v Česku patří agentury Mediaedge:cia, Mindshare, Mediacom či Maxus.
Na kanálu určeném ženám ve věku 15-44 let, který začal vysílat dnes v 6 hodin ráno, GroupM dnes zařazuje kromě spotů svých klientů i vlastní propagační klip. Pes v něm močí na podstavec kamery a následuje slogan „dnes je to tady naše“.
„Přes agentury GroupM se realizuje asi třetina veškeré plošné reklamy v Česku. Jako lídr trhu přinášíme našim klientům nejen cenové výhody, ale hledáme tké nové možnosti komunikace. Proto jsme využili startu nové televize,“ sdělil Médiáři obchodní ředitel GroupM v Česku David Menšík.
Součástí minikampaně byl také celostránkový inzerát v pondělním vydání časopisu Marketing & Media. Cenu, za níž GroupM vykoupil čas v první den vysílání Prima love, Menšík neprozradil.
Na stanici dnes mezi propagované produkty patří vozy Alfa Romeo či psí žrádlo Friskies či Pedigree, díky němuž pes „dělá pevná hovínka“.