Televize Prima chystá vlastní bulvární web Style. Jeho vedoucí bude známá tvář bulvárního zpravodajství Ivana Bachoríková (známá z Blesku, mívala stránku „o lidech“ třeba i v Mladé frontě Dnes, naposledy dělala v internetové televizi Stream portálu Seznam.cz). Zástupci internetové divize Primy to dnes uvedli na setkání s obchodními partnery a novináři v pražském Tančícím domě.
„Budeme spolupracovat s VIP zprávami a Top Star magazínem,“ uvedla Bachoríková. „Nechceme jít cestou tzv. ošklivou, nechat paparazzi čekat před domem celebrit, a takové fotky za draho kupovat. Nemá to být tento typ webu,“ prohlásila.
Podle šéfky webového obsahu Primy Jiřiny Köppelové je mít 500 tisíc návštěvníků měsíčně, do podzimu, a přehrát za měsíc až 5 milionů videí. Web se má spouštět příští týden.
Prima tak vstupuje na pole online společenského zpravodajství, které do loňska obhospodařovali hlavně vydavatelé papírového bulváru. Konkurenční televize Nova ale už loni spustila web bulvárního televizního magazínu Prásk a v březnu dravě nastoupilo Extra.cz s Petrem Novotným a Agátou Hanychovou, které tlačí doménový spekulant a investor Jan Barta).
Naopak dosud převážně tiskoví vydavatelé se na webu čím dál víc věnují videu. Ringier Axel Springer, vydavatel Blesku, se 10. května chystá spustit videoportál Blesk.tv, zčásti jakousi internetovou obdobu VIP zpráv Primy.