Televize Prima přišla po čtyřech letech s novou podobou svého webu. Koncipovala ho jednoduššeji než ten dosavadní, a to hlavně s ohledem na rychlý přístup k videoobsahu. Na novém webu Primy lze sledovat jednak živé vysílání všech pěti českých kanálů televize Prima (hlavní kanál, tematické kanály Cool, Zoom, Love, Max), jednak pořady z vlastní produkce Primy (nejpřehrávanějšími jsou Prostřeno!, Ohnivý kuře a Ano, šéfe!) i vybrané akviziční pořady ze zahraničí.
Prostřednictvím vlastního profilu si může uživatel nastavit vlastní televizní kanál se svými vybranými pořady. Novinkou je možnost vrátit si pořad v živém vysílání na začátek a rozkoukané video si pak pustit dál na jiném zařízení.
Všechny zmíněné funcionality webu jsou k dispozici zdarma. Web stojí na reklamě. Pro obchodní partnery jsou kromě reklamy přímo ve videu a kromě klasických rozměrů připraveny nové reklamní formáty - Fluid Bottom Page (o rozměrech 1950 x 2650 pixelů), Super Size Ad (500 x 1000 pixelů) či Bottom (1950 x 500 pixelů).