“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Televize Relax uvedla novou grafiku

Čerstvé znělky a reklamní injektáže si televize nechala udělat od svého externisty.

Televize Relax Radima Pařízka nasadila nové selfpromo a reklamních inkejtáží. Grafika je trojrozměrná, ukazuje varianty písmena x a pracuje s motive kulečníkové koule, jež má navozovat pocit “nerušené zábavy s přáteli a pravého relaxu”. Nové jsou i hudební podkresy. Relax si v minulosti nechal dělat grafiku od různých grafických studií včetně renomované Oficiny, nynější podobu vytvořil externí spolupracovník televize Vladimír Jaške.

Relax sebe momentálně pozicuje jako stanici pro ženy, bez ohledu na jejich věk. Dává proto hlavně oddychové zábavní pořady, soutěže a romantické seriály. Většina diváků Relaxu je v sociodemografických skupinách C a D.

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax

 

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax

 

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax

 

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax

 

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax

 

Nová grafika televize Relax

Nová grafika televize Relax