Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Televize Šlágr dostane zpět přístup k datům o své sledovanosti

Třiašedesátiletý Karel Peterka, strůjce televize Šlágr. Foto pro Forbes: Jan Poncelet

Třiašedesátiletý Karel Peterka, strůjce televize Šlágr. Foto pro Forbes: Jan Poncelet

Asociace televizních organizací dnes rozhodla navrátit televizi Šlágr do projektu elektronického měření televizní sledovanosti. Televize se objeví v peoplemetrových datech už zítra, oznámila stručně asociace. Šlágr byl od přístupu k datům o svém publiku odstaven před třemi týdny, prostřednictvím obrazovky se pokoušel kontaktovat domácnosti s peoplemetry, což mohlo ovlivnit výsledky měření.

Už dřív si šéf a majitel stanice Karel Peterka veřejně stěžoval, že výsledky měření neodpovídají skutečnosti. Šlágru za poslední čtvrtrok klesá podíl na televizním publiku v Česku - podle měření firmy Mediaresearch právě pro ATO v srpnu činil 1,79 %, v září 1,61, v říjnu to bylo 1,41 % v obecné skupině diváků starších patnácti let.