Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Televizi Prima vzrostly tržby téměř o pětinu

Švédský spoluvlastník televize, mediální koncern MTG zveřejnil výsledky letošního 3. kvartálu.

Hitem Primy letošního podzimu je druhá řada show Česko Slovensko má talent. Foto: TV Prima

Hitem Primy letošního podzimu je 2. řada show Česko Slovensko má talent. Foto: TV Prima

Tržby televizních kanálů Prima meziročně vzrostly ve třetím čtvrtletí o 18 %, za prvních devět měsíců o 19 %. Uvedl to koncern MTG, poloviční vlastník televize, ve své kvartální zprávě.

Zásluhu na tom má „další růst sledovanosti a další významný vzrůst podílu na reklamních investicích“, uvádí MTG. Udává přitom, že letos v červenci až září měly kanály Primy v cílové skupině 15-54 let podíl na celkové sledovanosti 28,5 %, oproti 25,9 % loni v témž období.

Nový kanál pro ženy Prima Love, který odstartoval v březnu 2011, je dle MTG plně součástí balíčků nabízených inzerentům.

Absolutní čísla tržeb ani zisku Prima nezveřejnila, výsledky pro Česko vykazuje souhrnně za region společně s výsledky v Bulharsku, Estonsku, Litvě a Lotyšsku.

Za loňské třetí čtvrtletí MTG u českých operací udávalo tržby 168 milionů švédských korun, za loňských prvních devět měsíců 608 milionů švédských korun.