“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Televizní kampaň Týdne má pokračovat i v dalších měsících

Majitel Týdne, Médey a Barrandova v lednu útočí proti deníkům na své stanici a také na Nově a Primě.

V neděli zahájená televizní kampaň vychvalující časopis Týden a jeho web poběží i po lednu. “Kampaň je nyní naplánovaná na leden, další měsíce momentálně plánujeme,” sdělila Médiáři výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková. Kampaň nyní běží na televizích Nova, Prima a s Týdnem majetkově spřízněném Barrandově kolem večerních zpráv, dále pak v tištěných a online titulech vydavatelství.

Doprovází zlevnění Týdne o čtvrtinu na 30 Kč. “Jsme připraveni jít s cenou ještě níže, abychom byli schopni konkurovat deníkům, které marně a nesmyslně bojují se záplavou obsahu na internetu,” řekl Forbesu Jaromír Soukup, který časopis i televizi Barrandov vlastní.