V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Téma po čtvrt roce hlásí prodej 25.000 kusů

Časopis Babišovy Mafry stojí na volném prodeji, předplatných jsou 2 %.

Zdeněk Šustr a František Nachtigall, šéfredaktor Tématu a ředitel strategie Mafry. Foto: Silvie Králová

Zdeněk Šustr a František Nachtigall, šéfredaktor Tématu a ředitel strategie Mafry. Foto: Silvie Králová

Společensko-zpravodajský týdeník Téma vydavatelství Mafra překonal předvánočním číslem hranici 25.000 prodaných výtisků. Z toho 24.500 kopií prodal na stáncích, 500 udává prostřednictvím předplatného. Počet abonmá se v novém roce zvýšil o 1.000, údaj je celkem za tištěné i elektronické, uvedla Mafra.

„Pořád jsme teprve na začátku. Cíle jsou samozřejmě ještě vyšší,“ prohlásil šéfredaktor titulu Zdeněk Šustr.

Téma vychází od 3. října, v rozsahu 76 stran, prodává se za 25 Kč. Kromě vlaků Českých drah, Regio Jet či autobusů Student Agency je vydavatel nově dováží do VIP salonků pražského Letiště Václava Havla.