
Zdeněk Šustr a František Nachtigall, šéfredaktor Tématu a ředitel strategie Mafry. Foto: Silvie Králová
Společensko-zpravodajský týdeník Téma vydavatelství Mafra překonal předvánočním číslem hranici 25.000 prodaných výtisků. Z toho 24.500 kopií prodal na stáncích, 500 udává prostřednictvím předplatného. Počet abonmá se v novém roce zvýšil o 1.000, údaj je celkem za tištěné i elektronické, uvedla Mafra.
„Pořád jsme teprve na začátku. Cíle jsou samozřejmě ještě vyšší,“ prohlásil šéfredaktor titulu Zdeněk Šustr.
Téma vychází od 3. října, v rozsahu 76 stran, prodává se za 25 Kč. Kromě vlaků Českých drah, Regio Jet či autobusů Student Agency je vydavatel nově dováží do VIP salonků pražského Letiště Václava Havla.

Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout
