Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Téma vaření se česká média rozhodla vytěžit maximálně

Tržby z Hruškovy kuchařky jdou do desítek milionů.

Láďa Hruška: z potravinového inspektora grumánský experimentátorem. Foto: TV Nova

Láďa Hruška: z potravinového inspektora grumánský experimentátorem. Foto: TV Nova

Gastronomický experimentátor Láďa Hruška udělal na Nově štěstí: kuchařka, kterou mu televize vydala, je na cestě stát se nejprodávanějším tuzemským knižním titulem vůbec. Zatím se jí prodalo 170.000 kusů, což počítáno z plné ceny 199 Kč znamená tržby téměř 34 milionů Kč. Populární tvář reportéra, který kvůli vaření musel nechat dalších reportáží v Televizních novinách, se objevuje nejen v novém pořadu na Nově (vysílá se v sobotu, jako cooking show Haliny Pawlowské) - aktuálně si ji vypůjčil provozovatel konkurenční televize Barrandov pro svůj vánoční speciál bulváru Sedmička (náklad 46.000 výtisků). Téma vaření se zkrátka české mediální domy rozhodly vytěžit na maximum. Nova přišla s další kuchařkou spojenou se seriálem Ulice (prvotní náklad 20.000 kusů) a napřesrok chystá druhý díl Hruškovy kuchařky, konkurenční televize Prima zase využije tvář „svého“ populárního Zdeňka Pohlreicha (a Karolíny Kamberské) v novém čtvrtletníku Prima Fresh. Hruškou zcela zastíněný Jiří Babica mezitím chystá comeback v Česku i v Německu a na jaro - jak jinak - kuchařskou knihu. Pro obrazovku je momentálně volný, ale nebude to mít snadné - Nova ho nahradila Hruškou a vznikající Mňam TV ho prý nechce.