V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

2Fresh

Naším posláním je pomáhat organizacím pochopit své zákazníky. Spojujeme design, byznys a marketing. Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Lukáš Pitter (39 %), Tomáš Wojcik (39 %), Kamil Skramuský (11 %), Jakub Karlec (11 %)
Rok založení
2006
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Výzkum
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Informační technologie
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Životní styl
  • Kultura
  • Služby
Obrat za poslední rok
71 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Globus, O2, Komerční banka, Česká spořitelna, Freesurance, Kooperativa, Škoda, Tesla Medical, PepsiCo, Mars, Nestlé, Budějovický Budvar, Albatros, Anytime, Total, ALO Diamonds, Městská knihovna v Praze
Ocenění
  • WebTop100 (2013, 2015, 2016, 2017)
  • IEA (2012, 2014, 2019)
  • IMC (2019)
  • FWA (2012)
  • Český lev (2014)
Členství v organizacích
  • AKA
AKA přišla o další agenturu: odchází 2Fresh

AKA přišla o další agenturu: odchází 2Fresh

"Nechceme být součástí asociace, která není schopná jasně a jednoduše vysvětlit, proč došlo ke změnám, k jakým došlo při změně prezidenta AKA," zdůvodňuje odchod Tomáš Wojcik.
  • 08. 10. 2020