Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Adison

Přemýšlet a pak tvořit. Stáhnout (XLS)

Těšíme se na vaše komunikační výzvy!

Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %), Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury

Strategie – kreativita – integrace – reputace.

Moderní, kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Budujeme reputaci pro dlouhodobé zvyšování prodeje a plnění dalších cílů. Naše filozofie: strategie – kreativní koncepce – multichannel přístup důraz na výkon i reputaci.

Propojujeme důraz na značku, reputaci i výkon, hledíme na zapojení (engagement) cílové skupiny. Ctíme kreativitu. Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influenceři, social media, eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.

Naší vizí je prokopávat cestu modernímu, strategickému, kreativnímu a integrovanému PR, které buduje reputaci a dlouhodobě pomáhá prodávat.

Chcete poznat náš příběh? Přečtěte si na našem blogu!

Proč nás oslovit?

  • Chcete kreativní přístup.
  • Hledáte nové cesty a způsoby, jak oslovit své zákazníky, zaměstnance či jiné klíčové stakeholdery.
  • Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
  • Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
  • Chcete pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí.
Rok založení
2013
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Social
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Eventy
  • Employer branding
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Maloobchod
  • Farmacie
  • Gastronomie
  • Služby
Obrat za poslední rok
16 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Palírna U Zeleného stromu, Foreo, Hervis, Asociace českých stavebních spořitelen, Onko Unie
Ocenění
  • 1. místo Česká cena za PR 2016 – B2B 2016 – Sektival pro Bohemia Sekt
  • 2. místo Česká cena za PR 2016 – Tisková konference – Durex Orgasmic Event
  • 2. místo Česká cena za PR 2017 – Spotřební zboží – Vanish Sto zážitků
  • 3. místo Česká cena za PR 2017 – B2B – Up Česká republika
  • 2. místo Zlatý středník 2016 – videoprezetace Pivovaru Litovel
  • Top rated Zlatý středník 2017 – Mionetto Instagram profil v rukou influencerů