Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Adison

Řešíme komunikační výzvy‎ Stáhnout (XLS)

Těšíme se na vaše komunikační výzvy!

Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %), Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury

Strategie – kreativita – integrace – reputace.

Moderní, kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Budujeme reputaci pro dlouhodobé zvyšování prodeje a plnění dalších cílů. Naše filozofie: strategie – kreativní koncepce – multichannel přístup důraz na výkon i reputaci.

Posilujeme značky, hledíme na zapojení (engagement) cílové skupiny. Ctíme kreativitu. Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influenceři, social media, eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.

Naší vizí je prokopávat cestu modernímu PR!

Chcete poznat náš příběh? Přečtěte si na našem blogu!

Proč nás oslovit?

  • Chcete kreativní přístup.
  • Hledáte nové cesty a způsoby, jak oslovit své zákazníky, zaměstnance či jiné klíčové stakeholdery.
  • Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
  • Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
  • Chcete pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí.

Nemůžete nebo nechcete mít agenturu? Nabízíme alternativu: Komunikační mentoring. Pomůže vám ke špičkové komunikaci bez nutnosti kompletně outsourcovat.

Rok založení
2013
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Social
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Eventy
  • Employer branding
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Finance
  • Maloobchod
  • Farmacie
  • Gastronomie
  • Služby
Obrat za poslední rok
16 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Pivovar Litovel, Palírna U Zeleného stromu, Hervis Sports, Asociace českých stavebních spořitelen, Onko Unie, Whirlpool, V4 Group, IVT Tepelná čerpadla, TIPA.eu, Manpower Group
Ocenění
  • Absolutní vítěz (a 1. a 2. místo v kategoriích) Lemur 2019 – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • 1. místo Česká cena za PR 2016 – Bohemia Sekt: Sektival
  • 2. místo Česká cena za PR 2017 – Vanish: Sto skvrn, sto zážitků
  • 2. místo Česká cena za PR 2016 – Durex: Orgasmic Event
  • 2. místo Zlatý středník 2016 – Pivovaru Litovel: videoprezetace pivovaru
  • 3. místo Effie 2019 – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • 3. místo Česká cena za PR 2017 – Up Česká republika: Jedlá stravenka
  • Top rated Zlatý středník 2017 – Mionetto: Instagram profil v rukou influencerů
„Komunikační mentoring Adisonu je reakcí na proměny PR trhu“

„Komunikační mentoring Adisonu je reakcí na proměny PR trhu“

Období nouzového stavu dokázalo urychlit mnohé změny v řadě oborů. Patří mezi ně i PR a marketing. Firmy se teď snaží komunikaci řešit pomocí svých interních zaměstnanců, na což poukazuje i nedávný průzkum PR Klubu. V mnoha případech však těmto lidem chybějí zkušenosti. Proto agentura Adison přichází s myšlenkou Komunikačního mentoringu, který dá účastníkům vhled do PR, a navíc poskytne i zkušeného mentora pro další měsíce. Jak se myšlenka Komunikačního mentoringu zrodila a v čem je jeho přidaná hodnota, jsme se zeptali majitelů agentury Alžběty Fridrichové a Tomáše Fridricha.
  • 20. 07. 2020