Adison

People talking to people Stáhnout (XLS)

Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %), Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury

Děláme moderní PR. Přemýšlíme, integrujeme, inovujeme.

Jsme moderní a kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Klademe důraz na strategický přístup, kreativitu a integrovaný multichannel přístup. Pomáháme stavět značky, budujeme jejich reputaci, tvoříme obsah, zajišťujeme výkon, pečujeme o komunity.

Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influencery, sociální média, akce a eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.

Proč nás oslovit?

  • Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
  • Očekáváte kreativní a proaktivní přístup.
  • Hledáte nové cesty, jak oslovit zákazníky, zaměstnance či jiné stakeholdery.
  • Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
  • Toužíte pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí a mají svoji práci rádi.
Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Social
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Eventy
  • Employer branding
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
  • Maloobchod
  • Farmacie
  • Gastronomie
  • Služby
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Ikea, Tesco, Palírna U Zeleného stromu, WeDo, Asociace českých stavebních spořitelen, Boehringer Ingelheim, Labs1503, Whirlpool, Reckitt Benckiser, IVT Tepelná čerpadla, Onko Unie, Pivovar Litovel
Ocenění
  • Absolutní vítěz Lemur – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • 1. místo Lemur – Farmacie a zdravotnictví – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • 1. místo Česká cena za PR – B2B – Sektival pro Bohemia Sekt
  • 2. místo Zlatý středník – Storytelling – Palírna U Zeleného stromu, Heffron: Vzkaz na lahvi od československých legionářů
  • 2. místo Lemur – Sólokapr – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • 2. místo Česká cena za PR – Spotřební zboží – Vanish: Sto zážitků
  • 2. místo Česká cena za PR – Tisková konference – Durex: Orgasmic Event
  • 2. místo Zlatý středník – Videoprezentace – Pivovar Litovel
  • 3. místo Zlatý středník – Storytelling – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
  • 3. místo Česká cena za PR – B2B – Up Česká republika: Jedlá stravenka
  • 3. místo Effie – Onko Unie: Nejsem na odpis
  • Shortlist Sabre Awards EMEA – CEE – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
Členství v organizacích
  • PR Klub
„Komunikační mentoring Adisonu je reakcí na proměny PR trhu“

„Komunikační mentoring Adisonu je reakcí na proměny PR trhu“

Období nouzového stavu dokázalo urychlit mnohé změny v řadě oborů. Patří mezi ně i PR a marketing. Firmy se teď snaží komunikaci řešit pomocí svých interních zaměstnanců, na což poukazuje i nedávný průzkum PR Klubu. V mnoha případech však těmto lidem chybějí zkušenosti. Proto agentura Adison přichází s myšlenkou Komunikačního mentoringu, který dá účastníkům vhled do PR, a navíc poskytne i zkušeného mentora pro další měsíce. Jak se myšlenka Komunikačního mentoringu zrodila a v čem je jeho přidaná hodnota, jsme se zeptali majitelů agentury Alžběty Fridrichové a Tomáše Fridricha.
  • 20. 07. 2020