Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %),
Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury
Děláme moderní PR. Přemýšlíme, integrujeme, inovujeme.
Jsme moderní a kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Klademe důraz na strategický přístup, kreativitu a integrovaný multichannel přístup. Pomáháme stavět značky, budujeme jejich reputaci, tvoříme obsah, zajišťujeme výkon, pečujeme o komunity.
Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influencery, sociální média, akce a eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.
Proč nás oslovit?
- Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
- Očekáváte kreativní a proaktivní přístup.
- Hledáte nové cesty, jak oslovit zákazníky, zaměstnance či jiné stakeholdery.
- Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
- Toužíte pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí a mají svoji práci rádi.
Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Managing Director & Partner
Chief Operating Officer
Founder & Partner & Integrated PR Consultant
Creative Strategist
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- Eventy
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Rychloobrátkové zboží
- Maloobchod
- Farmacie
- Gastronomie
- Služby
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Ikea, Tesco, Palírna U Zeleného stromu, WeDo, Asociace českých stavebních spořitelen, Boehringer Ingelheim, Labs1503, Whirlpool, Reckitt Benckiser, IVT Tepelná čerpadla, Onko Unie, Pivovar Litovel
Ocenění
- Absolutní vítěz Lemur – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Lemur – Farmacie a zdravotnictví – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Česká cena za PR – B2B – Sektival pro Bohemia Sekt
- 2. místo Zlatý středník – Storytelling – Palírna U Zeleného stromu, Heffron: Vzkaz na lahvi od československých legionářů
- 2. místo Lemur – Sólokapr – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 2. místo Česká cena za PR – Spotřební zboží – Vanish: Sto zážitků
- 2. místo Česká cena za PR – Tisková konference – Durex: Orgasmic Event
- 2. místo Zlatý středník – Videoprezentace – Pivovar Litovel
- 3. místo Zlatý středník – Storytelling – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
- 3. místo Česká cena za PR – B2B – Up Česká republika: Jedlá stravenka
- 3. místo Effie – Onko Unie: Nejsem na odpis
- Shortlist Sabre Awards EMEA – CEE – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
Členství v organizacích
- PR Klub

Zlatého Lemura získal Adison s Onko Unií, za přínos oboru oceněn Pavelka
Na výročních cenách za PR brala nejvíc trofejí Ogilvy, pak Bison & Rose a Ewing, pak AMI.

AVE odzvonilo, v PR čím dál víc měříme dopad
Jak se měří PR v Česku, na projektech z České ceny za PR zkoumala šéfka agentury Adison.

Prodej podílu po pěti letech
Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně
Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Pro audiovizuální tvorbu a eventy
Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Příprava na celoplošný digitál
Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Mark BBDO střídá nová agentura