Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %),
Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury
Děláme moderní PR. Přemýšlíme, integrujeme, inovujeme.
Jsme moderní a kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Klademe důraz na strategický přístup, kreativitu a integrovaný multichannel přístup. Pomáháme stavět značky, budujeme jejich reputaci, tvoříme obsah, zajišťujeme výkon, pečujeme o komunity.
Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influencery, sociální média, akce a eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.
Proč nás oslovit?
- Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
- Očekáváte kreativní a proaktivní přístup.
- Hledáte nové cesty, jak oslovit zákazníky, zaměstnance či jiné stakeholdery.
- Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
- Toužíte pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí a mají svoji práci rádi.
Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Managing Director & Partner
Chief Operating Officer
Founder & Partner & Integrated PR Consultant
Creative Strategist
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- Eventy
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Rychloobrátkové zboží
- Maloobchod
- Farmacie
- Gastronomie
- Služby
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Ikea, Tesco, Palírna U Zeleného stromu, WeDo, Asociace českých stavebních spořitelen, Boehringer Ingelheim, Labs1503, Whirlpool, Reckitt Benckiser, IVT Tepelná čerpadla, Onko Unie, Pivovar Litovel
Ocenění
- Absolutní vítěz Lemur – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Lemur – Farmacie a zdravotnictví – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Česká cena za PR – B2B – Sektival pro Bohemia Sekt
- 2. místo Zlatý středník – Storytelling – Palírna U Zeleného stromu, Heffron: Vzkaz na lahvi od československých legionářů
- 2. místo Lemur – Sólokapr – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 2. místo Česká cena za PR – Spotřební zboží – Vanish: Sto zážitků
- 2. místo Česká cena za PR – Tisková konference – Durex: Orgasmic Event
- 2. místo Zlatý středník – Videoprezentace – Pivovar Litovel
- 3. místo Zlatý středník – Storytelling – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
- 3. místo Česká cena za PR – B2B – Up Česká republika: Jedlá stravenka
- 3. místo Effie – Onko Unie: Nejsem na odpis
- Shortlist Sabre Awards EMEA – CEE – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
Členství v organizacích
- PR Klub

Zlatého Lemura získal Adison s Onko Unií, za přínos oboru oceněn Pavelka
Na výročních cenách za PR brala nejvíc trofejí Ogilvy, pak Bison & Rose a Ewing, pak AMI.

AVE odzvonilo, v PR čím dál víc měříme dopad
Jak se měří PR v Česku, na projektech z České ceny za PR zkoumala šéfka agentury Adison.

Sjednocení pod konsorcium agentur
Influencery pro L’Oréal ve třech zemích zajistí WS Czech a slovenská AMI

Název na webu se mění na Hrot24
Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

ATP bude vysílat Premier Sport 3
Telly získala televizní práva na mužský tenis ATP, ženský tenis WTA přebírá Canal+

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Představen program nové sezóny
Jarní novinky ČT: Smysl pro tumor, krimi To se vysvětlí, soudruzi! i talk show s Lucií Výbornou

V reakci na evropskou legislativu
Ulož.to už nebude umožňovat sdílení souborů

Po roce změna mediální agentury
Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Náročné a drahé pro agentury i klienty
Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA

Digilidi s Laštovkou na drátě
Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Spoluzakladatel prodal 30 %