Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %),
Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury
Děláme moderní PR. Přemýšlíme, integrujeme, inovujeme.
Jsme moderní a kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Klademe důraz na strategický přístup, kreativitu a integrovaný multichannel přístup. Pomáháme stavět značky, budujeme jejich reputaci, tvoříme obsah, zajišťujeme výkon, pečujeme o komunity.
Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influencery, sociální média, akce a eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.
Proč nás oslovit?
- Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
- Očekáváte kreativní a proaktivní přístup.
- Hledáte nové cesty, jak oslovit zákazníky, zaměstnance či jiné stakeholdery.
- Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
- Toužíte pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí a mají svoji práci rádi.
Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Managing Director & Partner
Chief Operating Officer
Founder & Partner & Integrated PR Consultant
Creative Strategist
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- Eventy
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Rychloobrátkové zboží
- Maloobchod
- Farmacie
- Gastronomie
- Služby
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Ikea, Tesco, Palírna U Zeleného stromu, WeDo, Asociace českých stavebních spořitelen, Boehringer Ingelheim, Labs1503, Whirlpool, Reckitt Benckiser, IVT Tepelná čerpadla, Onko Unie, Pivovar Litovel
Ocenění
- Absolutní vítěz Lemur – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Lemur – Farmacie a zdravotnictví – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Česká cena za PR – B2B – Sektival pro Bohemia Sekt
- 2. místo Zlatý středník – Storytelling – Palírna U Zeleného stromu, Heffron: Vzkaz na lahvi od československých legionářů
- 2. místo Lemur – Sólokapr – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 2. místo Česká cena za PR – Spotřební zboží – Vanish: Sto zážitků
- 2. místo Česká cena za PR – Tisková konference – Durex: Orgasmic Event
- 2. místo Zlatý středník – Videoprezentace – Pivovar Litovel
- 3. místo Zlatý středník – Storytelling – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
- 3. místo Česká cena za PR – B2B – Up Česká republika: Jedlá stravenka
- 3. místo Effie – Onko Unie: Nejsem na odpis
- Shortlist Sabre Awards EMEA – CEE – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
Členství v organizacích
- PR Klub

Do Adisonu nastoupila Harčaríková
Monika Harčaríková se stala novou account manažerkou PR agentury Adison.
Youtuberka Dejmková fandí depilátoru Veet
Lucie Dejmková předvádí v kampani značky Veet různá historická zastřižení obočí.
Stejk ve službách Durexu vzdělává mladé v sexu
Prodejce Reckitt Benckiser spustil v Česku i na Slovensku kampaň kondomů Durex.

Valentýn: srdce, růže, zámky lásky i boj proti klišé
Na oslavu svátku zamilovaných zbrojí především nákupní a zábavní centra, ale také kurýři.

Kůželová jde v MetLife na místo po Baštýřové
Pojišťovna MetLife přijala novou mluvčí. Předchozí zaměstnávala pouze šest dnů.

Reckitt Benckiser najal na PR Adison
Agentura začíná pracovat na kampaních značek Durex a Vanish.

Třetí místopředseda televizní rady
Místopředsedou Rady ČT zvolen Petr Šafařík, bývalý šéf Rady Českého rozhlasu

Vzniká nová firma Impact Factory
Skupina RSJ investuje do reportingu udržitelnosti

Reklamní katovna
„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Z asociace do asociace
Marek Hlavica přejde z AKA do APRA, nahradí Pavlu Mudrochovou

V tandemu s PR agenturou MSL
Dáme jídlo má poprvé na influencery agenturu, vybralo WeDigital

Petr Mácha založil další agenturu
Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media

Na špici mezi videoplatformami
Disney už má víc předplatitelů streamovacích služeb než Netflix

Nově obsazená seniorní pozice
Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Pětašedesátiletý influencer nastupuje
Vodafone našel svého „oldfluencera“

Podzimní programové schéma