Vlastnická struktura
Alžběta Fridrichová (50 %),
Tomáš Fridrich (50 %)
Profil agentury
Děláme moderní PR. Přemýšlíme, integrujeme, inovujeme.
Jsme moderní a kreativní PR agentura se silným digitálním know-how. Klademe důraz na strategický přístup, kreativitu a integrovaný multichannel přístup. Pomáháme stavět značky, budujeme jejich reputaci, tvoříme obsah, zajišťujeme výkon, pečujeme o komunity.
Spojujeme vlastní i získané kanály do efektivního celku: vztahy s médii, influencery, sociální média, akce a eventy, obsahové strategie, výkonnostní digital.
Proč nás oslovit?
- Chcete se na komunikaci podívat strategicky.
- Očekáváte kreativní a proaktivní přístup.
- Hledáte nové cesty, jak oslovit zákazníky, zaměstnance či jiné stakeholdery.
- Potřebujete propojit reputační a výkonnostní složku komunikace.
- Toužíte pracovat s lidmi, kteří přemýšlejí a mají svoji práci rádi.
Rok založení
2012
Pracovníků
15 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Managing Director & Partner
Chief Operating Officer
Founder & Partner & Integrated PR Consultant
Creative Strategist
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Social
- Influencer marketing
- Content marketing
- Eventy
- Employer branding
Specializace dle sektoru
- Rychloobrátkové zboží
- Maloobchod
- Farmacie
- Gastronomie
- Služby
Obrat za poslední rok
22 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Ikea, Tesco, Palírna U Zeleného stromu, WeDo, Asociace českých stavebních spořitelen, Boehringer Ingelheim, Labs1503, Whirlpool, Reckitt Benckiser, IVT Tepelná čerpadla, Onko Unie, Pivovar Litovel
Ocenění
- Absolutní vítěz Lemur – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Lemur – Farmacie a zdravotnictví – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 1. místo Česká cena za PR – B2B – Sektival pro Bohemia Sekt
- 2. místo Zlatý středník – Storytelling – Palírna U Zeleného stromu, Heffron: Vzkaz na lahvi od československých legionářů
- 2. místo Lemur – Sólokapr – Onko Unie: Nejsem na odpis
- 2. místo Česká cena za PR – Spotřební zboží – Vanish: Sto zážitků
- 2. místo Česká cena za PR – Tisková konference – Durex: Orgasmic Event
- 2. místo Zlatý středník – Videoprezentace – Pivovar Litovel
- 3. místo Zlatý středník – Storytelling – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
- 3. místo Česká cena za PR – B2B – Up Česká republika: Jedlá stravenka
- 3. místo Effie – Onko Unie: Nejsem na odpis
- Shortlist Sabre Awards EMEA – CEE – Pivovar Litovel: U nás se rodí hity
Členství v organizacích
- PR Klub

Do Adisonu nastoupila Harčaríková
Monika Harčaríková se stala novou account manažerkou PR agentury Adison.
Youtuberka Dejmková fandí depilátoru Veet
Lucie Dejmková předvádí v kampani značky Veet různá historická zastřižení obočí.
Stejk ve službách Durexu vzdělává mladé v sexu
Prodejce Reckitt Benckiser spustil v Česku i na Slovensku kampaň kondomů Durex.

Valentýn: srdce, růže, zámky lásky i boj proti klišé
Na oslavu svátku zamilovaných zbrojí především nákupní a zábavní centra, ale také kurýři.

Kůželová jde v MetLife na místo po Baštýřové
Pojišťovna MetLife přijala novou mluvčí. Předchozí zaměstnávala pouze šest dnů.

Hraje se o jedno místo v každé z rad
Poslanci vybrali po třech finalistech do Rady ČT a Rady Českého rozhlasu

Kreativní studio a produkce spojují síly
Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Agentura meziročně rostla o 20 %
Provozní manažerkou LCG New Media se stala Lenka Koryntová

V čele David Novák, Marek Bačo povýšil
Mediální agentura MediaCom se po globální fúzi mění na EssenceMediacom

Z mediálky do internetové jedničky
Jiří Udatný po 20 letech v GroupM přechází do Seznamu

Dvě nové zahraniční zpravodajky
Zdeňka Trachtová zpravodajkou rozhlasu v Bruselu, Kateřina Havlíková v Polsku

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere