Nielsen Admosphere
V tendru ATO vyhrál Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere byl jediný zájemce, televizím zajistí crossplatformní měření na pět let. K měření televizní sledovanosti se přidá měření videoobsahu šířeného přes internet.
Do tendru ATO se hlásí jen Nielsen Admosphere
O pětileté peoplemetrové měření se uchází jen stávající provozovatel Nielsen Admosphere, další předběžní zájemci GfK a Kantar Media přihlášku do tendru nakonec nepodali.
Časopisové audioverze Češi zatím moc neznají
Audioverze časopisů se zatím v Česku moc neprosadily, zná je méně než polovina populace, ukázal výzkum Nielsen Admosphere v rámci Českého národního panelu.
Top sportovci podle Čechů online: Jágr, Soukalová
Polovina Čechů z webu oblibuje nějakého sportovce. Z propagovaného oblečení se lidem nejčastěji vybaví Nike. Říkají to data z Českého národního panelu exkluzivně pro Médiář.
Sukkari z rozhlasu pomůže Nielsenu v Bulharsku
Magida Sukkari přišla do Nielsen Admosphere jako šéfka obchodního rozvoje v zahraničí.
SPIR pro nezájem ruší tendr na AdMonitoring
Do tendru na měření reklamy na internetu se přihlásil jen jeho dosavadní realizátor.
Reklamní trh v únoru pokračoval v růstu
Do čela žebříčku největších inzerentů se po lednu vrátili Unilever a Procter & Gamble.
Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu
Rok 2016 začala televize meziročním nárůstem o pětinu, rádio dokonce o třetinu, ukazuje monitoring ceníkových hodnot reklamy od Nielsen Admosphere.
Tentokrát ani nikdo nekandidoval
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci
Miroslav Karas chce jako šéf ostravské ČT pokračovat, přihlásil se do tendru
O 26.000 víc než vyvolávací cena